חה”כ בועז טופורובסקי סייר ברמת השרון וכפר שמריהו

הסיור החל בבית ראשונים, בו קיבל חה”כ סקירה מפי ראש המועצה, דרור אלוני, על ההיסטוריה של היישוב, אופי היישוב בעבר ועל השינויים אשר עברו ועוברים בימים אלו על הישוב
סיור יעיל בכפר שמריהו: ח"כ בועז טופורובסקי ממפלגת "יש עתיד", הגיעו לסיור בכפר שמריהו ורמת השרון. טופורובסקי מונה מטעם המפלגה על הקשר עם כפר שמריהו, כדי לפצות על כך שבישראל אין למעשה בחירות אזוריות ואין לכל תושב נציג ישיר בפרלמנט מפעילה יש עתיד פורמט הנקרא- "החבר שלך בכנסת", לכל ישוב, עיר או מועצה יש חבר כנסת מטעם הסיעה אשר ממונה על הקשר איתה ועליו לשמש כפה לתושבים בכנסת ובממשלה.

הסיור החל בבית ראשונים, בו קיבל חה"כ סקירה מפי ראש המועצה, דרור אלוני, על ההיסטוריה של היישוב, אופי היישוב בעבר ועל השינויים אשר עברו ועוברים בימים אלו על הישוב.

משם המשיכו למועדון הספורט, למרכז וייל לתרבות וקהילה, למרכז העצמה הכולל מרכז טיפולי לילד, שירותי רווחה ופסיכולוג חינוכי.
בהמשך ביקר ח"כ טופורובסקי בגני הילדים החדשים ובבית הספר היסודי, המשותף לכפר שמריהו ולמועצה האזורית חוף השרון.

לקראת סיום נערכה פגישה במשרדי אגודת המים עם היו"ר (בהתנדבות), יעקב נוימן, אשר בה הוצגה סוגיית הרגולציה על הביוב והמים בכפר שמריהו. ח"כ טופורובסקי ביקש לקבל חומרים כתובים על מנת שיוכל לסייע בקידום הנושא מול המשרדים הממשלתיים הרלוונטיים.

הסיור בעיקר עסק בסקירה על הישוב, על האוכלוסייה ועל האתגרים הניצבים בפני המועצה כיום. בטרם עזב חה"כ, בוצע סיור רכוב בתוואי כביש 20 הנסלל בשטח כפר שמריהו וניתן הסבר על התהליכים והתרחבות המתוכננת לישוב.

ח"כ טופורובסקי סיכם ואמר: "הכפר יפהפה. הסיור היה מרתק, מערכת חינוך יוצאת מהכלל ושמחתי לראות לאורך הסיור את העוסקים במלאכה, את מסירותם לעבודתם ולקידום המועצה. אשמח להיות לעזר לתושבי כפר שמריהו ולמועצה בכל נושא שהוא והנה, יצאתי מהסיור עם משימה ראשונה למען התושבים והיא לטפל בנושא הביוב והמים מול הממשלה".

תגובות

תגובות