פרס חינוך ארצי לבית הספר הוברמן – גאווה גדולה למערכת החינוך בעיר!

בי”ס הוברמן הוכר כבית ספר ניסויי חדשני פורץ דרך בתחום טיפוח כישורי השפה, הרטוריקה והחשיבה.
בית ספר הוברמן בניהולה של לאה גרוס, הוא בי"ס ניסויי לרטוריקה ותרבות מוסיקלית. לביה"ס תוכניות לימודים ייחודיות לקידום מעורבות חברתית ועידוד צמיחה של מנהיגות אישית, תוך פיתוח מיומנויות חשיבה, כל זאת נעשה במרחבי לימוד מתקדמים בהם חדרי שיח, אולפן רדיו, מחשבים ועמדות מורה מקוונות בכיתות הלימוד.

תחנת הרדיו בביה"ס מקדמת את ההבעה בעל-פה של התלמידים ואת יכולת הדיבייט שלהם. בנוסף, התלמידים כותבים ניירות עמדה בעברית ובאנגלית, ועורכים אירועים בסגנון הייד-פארק. בית הספר מציג למידה במיומנויות המאה ה-21 ע"י שימוש בכתיבה בבלוג, יצירת קשרים עם בתי ספר בעולם, "מסבירים ישראל" ושיעור במרחב דיגיטלי באנגלית.

במסגרת התרבות המוזיקאלית הנהוגה בביה"ס לומדים כל הילדים נגינה, ובית הספר מפעיל בהצלחה תזמורת כלי נשיפה ותופים, הרכבים מוזיקליים של תלמידים, מקהלת אפרוחים ומקהלה בוגרת.

בית הספר הוברמן זכה בפרס החינוך מחוזי והעפיל לתחרות הארצית, שם התחרה מול נציגי המחוזות האחרים על פרס החינוך הארצי, וזכה בו.
מנימוקי השופטים: "בית הספר "הוברמן" מאופיין כאיכותי ופורץ דרך בקידום תהליכי חדשנות חינוכיים בהוראה למידה, בפיתוח סביבות למידה מאתגרות ובמצוינות ארגונית. בית הספר פיתח מודלים ייחודיים המיצגים חדשנות חינוכית ולמידה משמעותית בהיבטים שונים.
בית הספר נותן מענה לצרכים שונים של תלמידים, ופועל להכלה, לקידום ולטיפוח של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וייחודיים".
ראש העיר, איציק ברוורמן, וסגן ראש העיר וראש מינהל חינוך איציק ישראל, בירכו את המנהלת, לאה גרוס, על הזכייה והודו לה ולצוות ההוראה על העשייה המבורכת לאורך כל השנה.

ראש העיר אף בירך את מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג ואת סיגלית הלל יאראק מנהלת האגף לחינוך יסודי, על פועלם הרב, היוזמה, החדשנות והמקצועיות בה הם נוקטים לאורך כל הדרך.

תגובות