בשכונה הירוקה: קניון כפר סבא, צפוי להיפתח לקהל הרחב בעוד כ-4 חודשים

אורן פביאן, המנכ”ל המיועד של קניון כפר סבא: “קניון כפר סבא, הצפוי להיפתח לקהל הרחב בעוד כ-4 חודשים, תוכנן ועוצב בדרך המאפשרת חוויה שונה וייחודית . תכנון זה מעודד פעילות מסחרית יעילה ומקנה חווית קניה נעימה, פתוחה – בדומה לרחובות בעיר”.

מנכ"לים ובכירים בענף הקמעונאות הגיעו לכנס השוכרים שהתקיים בימים אלו בקניון כפר סבא המוקם ע"י חב’ "רמי שבירו" בשכונת "כפר סבא הירוקה". בין הבכירים שנכחו בכנס: יהודה הלפרין מרשת "אופטיקה הלפרין", אבי שומר, מנכ"ל רשת "צומת ספרים", יונתן בירנפלד יועץ משפטי בקבוצת "גולף", אשר קינן מנהל רשת החנויות "דלתא" גלעד סמובסקי הבעלים של רשת "לה גופרה" ועוד נציגים רבים של חברות קסטרו, קבוצת פוקס, הבנק הבינלאומי, הום סנטר, מקדונלד’ס, קופת חולים כללית, ועוד.

במסגרת הכנס הכירו המשתתפים את מנכ"ל הקניון המיועד אורן פביאן, שמסר להם כי הפרוייקט מצוי בשלבי בנייה סופיים וכי מועד הפתיחה לקהל הרחב צפוי תוך כ-4 חודשים. כמו כן הציג פביאן בפני השוכרים את התוכנית האדריכלית הייחודית של הקניון, אשר תוכנן ע"י משרד "משה צור אדריכלים". מיקום הפרויקט על הכביש אפשר ליצור אייקון הנצפה למרחוק, ע"י המבנה הגבוה. מאידך, החלק הנמוך יוצר דופן כלפי הכביש, דבר המשווה לכבישים אופי אורבני של דרך בתוך סביבה בנויה. בחלקו הפנימי הקניון יוצר עולם עשיר ומגוון, מוגן מן החוץ הסואן.
זהו קניון פתוח, מרווח ורחב, המאפשר קשר עין בין חלקיו השונים ועל ידי כך מקנה תחושת התמצאות ובהירות.

תכנון זה מעודד פעילות מסחרית יעילה ומקנה חווית קניה נעימה, פתוחה – בדומה לרחובות בעיר.

השימוש בחומרים כמו פסיפס, עץ ואבן חומרים ידידותיים לאדם מגביר אף הוא את תחושת האינטימיות שמתבססת על חומרים חמים, טבעיים מוכרים ולא מנוכרים.

קניון "כפר סבא" ממוקם בשכונת כפר סבא הירוקה שהינה שכונה בבנייה של כ-6,500 יח’ דיור. הקניון מחובר לשכונה בגשר עילי וישתרע על שטח של כ-75,000 מ"ר מתוכם 26,000 מסחרי, 34,000 מ"ר חניות (כ-1000 מקומות חניה ב-3 קומות) ומגדל משרדים/בית מלון בן 14 קומות.

חב’ "רמי שבירו" בנתה כ-1,000 יח’ דיור בשכונת כפר סבא הירוקה ובניית הקניון הינה המשך ישיר לפיתוח השכונה.
הקבלן הראשי לפרוייקט הינו רמי שבירו. אדריכל: משה צור, אדריכל גמר: עודד חלף, אדריכל המזוהה עם פרוייקטים יוקרתיים בעולם.

תגובות

תגובות