דניאל זיסלמן: תרמנו לחיזוק שלטון החוק

סולחה: דניאל זיסלמן, יו”ר מטה המאבק להסרת האנטנות ברחוב עמק דותן בשכונת הדרים בכפר סבא, שהצליח לסחוף אחריו שכונה שלמה במאבק, חזר לשכנות טובה עם השכן שאיפשר התקנת אנטנות במרפסתו “פגשתי אדם שרצה להתנתק, תרתי משמע, מכל נושא האנטנות ולפתוח דף חדש עם השכנים והקהילה. כל הכבוד ויישר כוח!”
לאחר מאבק ארוך, עיקש ומוצלח של ועד הפעולה בשכונת הדרים – האנטנה ברחוב עמק דותן הוסרה.

האנטנה הוסרה בעקבות צו בית משפט ששחרר את בעל הדירה מהתחייבותו לחברת הכבלים עמה חתם חוזה.

ועד הפעולה ניהל מאבק ארך מול בעל הדירה ומול עיריית כפר סבא ולבסוף הצליח להשיג את מטרת המאבק שנמשך כשנה וחצי: הסרת האנטנה.

רוצים לקבל עוד עדכונים על כפר סבא? הצטרפו לדף השרון פוסט בפייסבוק

בעל הדירה שעבר ימים קשים מאוד לאורך המאבק כאשר פלאיירים בגנותו חולקו בשכונה והפגנות ענק מוקמו ממול לביתו נשמע השבוע מרוצה שכן, למרות רצונו להוריד האנטנה כבר בחודשי המאבק הראשונים, לא יכל היה להשתחרר מהחוזה עליו חתם עם חברת הכבלים.

בעל הדירה:"אני שמח לבשר לתושבי שכונת הדרים שהאנטנה מעמק דותן 2 הוסרה לאחר שבית המשפט פסק שיש לסלק את האתר ובכך הצלחתי להשתחרר מהחוזה שחתמתי עם חברת הוט מובייל".

דניאל זיסלמן שניהל את מטה המאבק ביד רמה תקופה של שנתיים המלוות בהפגנות ומחאה איתנה אמר ""אנחנו מאוד מרוצים שהתהליך נשא פרי ואפשר שוב להרגיש שהבית הוא מקום בטוח. עמדנו על זכויות היסוד שלנו ו"על הדרך" אולי אף תרמנו לחיזוק שלטון החוק. עם זאת, זה לא יכול היה לקרות ללא ההעזרה של העירייה. בסופו של דבר האנטנות הוספו לכתב האישום ובכך העירייה נקטה עמדה ברורה נגד הצבת אנטנות על מרפסות/גג. כמו כן, העירייה הייתה מוכנה להתעקש על אכיפת צו של בית המשפט המצביע על הסיכון הברור באנטנות סלולריות לבריאות הציבור, וזאת גם כנגד חברה סלולרית בעלת אמצעים".

זיסלמן מציין עוד:" ביום סילוק האנטנות פגשתי אדם שרצה להתנתק, תרתי משמע, מכל נושא האנטנות ולפתוח דף חדש עם השכנים והקהילה. כל הכבוד ויישר כוח!"

עוד מציין יו"ר מטה המאבק כי הוא שבע רצון לאחר מאבק אינטנסיבי ובלתי מתפשר של 14 חודשים​ אשר התנהל ברובד הציבורי, המשפטי, וכמובן ההתמודדות היומיומית של כל המשפחות בסביבה סביב חשיפה המתמשכת לקרינה בעל כורחם "התהליך הוכיח לי שכאשר יש מוטיבציה הכל אפשרי ואני מודה מקרב לב לכל התמיכה למאבק ולי באופן אישי. זהו מאבק של התושב הפשוט בחברות ענק עם אינטרסים כספיים צרים. בסופו של דבר, הצלחנו לגייס את הערייה לפעול בנחישות נגד התופעה השלילית הזו של הקמת אנטנות סלולריות בלב השכונה שעלולות לפגוע בבריאות הציבור​. ​ת ו ד ה ל כ ו ל ם, ולעו"ד שלומי סהר שאפו גדול​". ​

תגובות

תגובות