מפקד משטרת ראש העין “ירידה של 35% בפריצות וגניבות רכבים בעיר”

איקו שחר, מפקד התחנה “בעקבות פעילות מאומצת של המשטרה, תתוגבר בחודשים הקרובים בניידות שיטור משותפות של משטרת ראש העין ועיריית ראש העין”

הדברים נאמרו במפגש חגיגי במשטרת ראש העין לרגל יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל בהשתתפות ראש העיר שלום בן משה, מפקד המרחב קובי שבתאי, מפקד משטרת ראש העין, איקו שחר, קצינים בכירים ואורחים מהיישובים שוהם ואלעד.

ראש העיר שלום בן משה, הודה למשטרת ראש העין על פעילותה בחודשים האחרונים ועל הירתמותה לסייע למערכת העירונית והודה למפקד המשטרה, איקו שחר, על מעורבותו האישית וטיפולו המיידי בכל פנייה וכן, לשוטרי משטרת ראש העין העושים ימים כלילות למען העלאת הביטחון האישי של תושבי העיר.

איקו שחר, מפקד התחנה אמר בדבריו כי בעקבות פעילות מאומצת של המשטרה, שתתוגבר בחודשים הקרובים בניידות שיטור משותפות של משטרת ראש העין ועיריית ראש העין, נרשמה בחודשיים האחרונים ירידה משמעותית של 35% בפריצות וגניבות רכבים בעיר.

מפקד המרחב, קובי שבתאי, אמר כי ישנה הירידה המשמעותית באזור, הינה בשל פעילות מוגברת של שוטרי ראש העין. הוא ציין כי משטרת ראש העין נמצאת במקום הראשון הארצי ברמה המרחבית: "בחצי שנה ירדנו ב-2200 עבירות, למעלה ממחצית הירידה הארצית. אין ספק שתוצאות אלו מעידות על עשייה, יוזמה, מוטיבציה של שוטרים, מקצועיות ואני מאמין שנמשיך במגמה חיובית זו".
 

תגובות