חיים ברוידא לבילסקי: האם השמועות בנוגע לפיטורים בעיריית רעננה נכונות?

חיים ברוידא דורש מראש עיריית רעננה בילסקי תשובה חד משמעית לגבי השמועות על פיטורי עובדים בעיריית רעננה. בילסקי השיב באמצעות המנכלית:”אנו רואים בעובדי העירייה את המשאב המרכזי למתן שירות לתושבי העיר וכל ניסיון להשתמש בהם ולהפחידם פוגע בהם מאוד”

"מאז כניסתך לתפקיד ישנה חרושת שמועות בקרב עובדי העירייה על קיצוצים ובין השאר על כוונה לכאורה לצמצם בכוח האדם באמצעות פיטורים", אמר חבר מועצת העיר חיים ברוידא בישיבת מועצת העיר האחרונה "אקווה כמובן לתשובה הכי קצרה – לא! אין כוונה לפטר עובדים והיה ואין מצידך מענה חד משמעי אבקש לדעת: האם במסגרת הנסיונות לייצב את המערכת העירונית ישנה תוכנית או כוונה בטווח הקצר או הארוך לפטר עובדים קבועים או על בסיס של עובד זמני? אם אכן כן, האם הפיטורים יעשו רק מקרב עובדים זוטרים, או שגם כוח אדם מהדרג הבכיר יכלל במסגרת צימצום כוח אדם?".

בילסקי ביקש ממנכלית העירייה מיכל הירש נגרי להשיב "מצבה הכספי של עיריית רעננה הינו מורכב ביותר, ועל כן, עם כניסתו לתפקיד הורה ראש העירייה לנקוט בצעדים להתייעלות ולשמירה על מסגרת תקציב מאושרת ומאוזנת.

כפי שידוע לכל, בהתאם לתקציב העירייה לשנת 2014, אין וגם לא עמדה על הפרק כוונה לצמצם כח אדם באמצעות פיטורים כפי שציינת בפנייתך, זאת על אף שמצבת כח האדם שנוספה לעירייה בשנים האחרונות גדלה באופן משמעותי. אנו רואים בעובדי העירייה את המשאב המרכזי למתן שירות לתושבי העיר וכל ניסיון להשתמש בהם ולהפחידם פוגע בהם מאוד".

ברוידא השיב "אני מפחיד את עובדי העירייה?".
בשלב זה של הדיון התערבה רונית ויינטראוב ואמרה "בוודאי. לא צריך להכניס את עובדי העירייה לחרדות על בסיס שמועות". ברוידא השיב לה "לפני הבחירות אמרת דברים יותר חריפים".
ויינטראוב:"התבססתי רק על עובדות ואני לא זוכרת שישבת פה לפני הבחירות".

תגובות