“להתחיל ברגל שמאל”: הצגת בכורה המבוססת על סיפורו הטרגי של דניאל יובל, הילד מרמת-השרון, שאיבד את רגלו כשעלה על מוקש בחרמון

הצגת הבכורה תתקיים ביום חמישי 22/05/14 בשעה 20:00 במתחם יד לבנים ברחוב המחתרת ברמת-השרון * כרטיסים במחיר סמלי של 30 שקלים ניתן לרכוש בקופה

"להתחיל ברגל שמאל": הצגת בכורה המבוססת על סיפורו הטרגי של דניאל יובל, הילד מרמת-השרון, שאיבד את רגלו כשעלה על מוקש בחרמון, תוצג בהיכל התרבות בבית יד-לבנים ברמת-השרון ביום חמישי 22/05. תיאטרון הנפש יצר את ההצגה והיא ללא ספק הולכת להיות אחת ההצגות המדוברות בתקופה הקרובה.

דניאל יובל, היה בחורף שנת 2010 תלמיד כיתה ה’ בבית הספר היסודי ”גולן” ברמת-השרון, כשאיבד את כף רגלו ונפצע גם ברגלו השנייה, לאחר שדרך על מוקש בעת טיול משפחתי ברמת הגולן. מדינה שלמה כאבה את הפציעה הטראגית שלו ושל אחותו עמית, שנפצעה מרסיסים. כאמור, דניאל הוביל קמפיין" ישראל נקייה ממוקשים", ששם לו למטרה להשפיע על מקבלי ההחלטות לאמץ תכנית לאומית שתסדיר את פינוי כל המוקשים הבלתי מבצעיים בתוך זמן קצוב בעזרת לחץ ציבורי.

"להתחיל ברגל שמאל" הוא סיפור מרתק של ילד אשר הצליח להתגבר על אסונו הפרטי והמשיך להלחם, על-מנת שמה שקרה לו- לא יקרה עוד לאף אחד אחר. ההצגה בהשראת המקרה האמיתי של דניאל יובל, הילד שבזכותו הרעיון של "ישראל נקייה ממוקשים" הפך לחוק במדינת-ישראל.

הצגת הבכורה תתקיים ביום חמישי 22/05/14 בשעה 20:00 במתחם יד לבנים ברחוב המחתרת ברמת-השרון. כרטיסים במחיר סמלי של 30 שקלים ניתן לרכוש בקופה.

תגובות