אולימפיאדת הילדים: 100 ספורטאים נשלחו מהוד השרון

שחייני אגודת השחייה העירונית ״הפועל עירוני הוד השרון״ השתתפו השבוע באולימפיאדת הילדים השביעית ובאליפות האקדמיה למצוינות, תחרויות שהתקיימו בבריכה האולימפית החדשה שבמכון וינגייט והצליחו לגרוף הצלחות ומדליות מרובות

זו השנה השביעית בה מתקיימות תחרויות אולימפיאדת הילדים, לאחר שבשנת 2008 הוקם פורום מנהלי מחלקות הספורט באזור השרון שכלל את הערים הרצליה, הוד השרון, אלפי-מנשה, כפר סבא ורעננה שמטרתו הייתה לייצר שיתופי פעולה לטובת הפקת אירועים גדולים בתחומי הספורט. "אולימפיאדת הילדים" המתקיימת מזה שנים בחו"ל הוותה את הפלטפורמה ליישום הישראלי וכך הופק אירוע דומה כשיצחק בן דור, מנהל רשות הספורט העירונית בתמיכתו של ראש העיר חי אדיב, הביאו להקמתו של המיזם הענק הזה, זו השנה השביעית.

אולימפיאדת הילדים הינה אירוע חגיגי חד-יומי, המתקיים ביום ל"ג בעומר, תוך שיתוף פעולה של מנהלי מחלקות הספורט ברשויות השונות, כאשר העיר המארחת מתחלפת משנה לשנה, השנה אירחה את האירוע העיר נתניה והשתתפו בה ילדים מכיתות ה’ ועד ח’.

כל הילדים המשתתפים באולימפיאדת הילדים מייצגים את עירם – ומהוד השרון נשלחו כמאה ספורטאים; שלושים שחיינים, עשרים רקדניות, עשרים וחמישה כדורגלנים ועשרים וחמישה כדורסלנים.

ראש העיר חי אדיב ציין שלנגד עיני המארגנים עמדה המטרה ליצור חוויה ספורטיבית המדגישה את ערכי ההגינות בספורט, הכבוד ההדדי והשמירה על התנהגות נאותה תוך יצירת מפגש ספורטיבי, ידידותי, היכרות עם תלמידים מערים אחרות, הנאה וחדווה. תוך שהוסיף וציין את שחייני הוד השרון שגרפו מדליות רבות.

גל כהן גרומי גרף בתחרות זו שתי מדליות זהב במשחה הפרפר והגב ונטע בר יוסף גרפה מדליה במשחה החמישים מטר פרפר. שחיינים רבים שיפרו את שיאם האישי וחיו חווית שחייה בבריכה האולימפית החדשה שבמכון וינגייט.

הבוגרים של המועדון השתתפו בתחרות נפרדת שאורגנה באותה הבריכה, על ידי האקדמיה למצוינות שבמכון וינגייט. אליפות זו השתתפו 590 שחיינים ושחייני המועדון העירוני הצליחו להתבלט ולגרוף הצלחות של ממש, כך אלון שמי מהמועדון העירוני הצליח במשחה 200 פרפר, כשסיים אותו בזמן של 2:05.15 ושבר את שיא גילאי 15. בקריירת השחייה הקצרה של אלון שמי הספיק אלון בן ה 15 ממודון השחייה העירוני של הוד-השרון לקבוע שיאיי גילאים בסגנונות הגב והמעורב אבל באליפות האקדמיה הוא סימן את סגנון הפרפר כסגנון המוביל שלו. מבין 4 השיאים האישיים שקבע בתחרות זו 3 היו בסגנון הפרפר. דרמת שבירת השיאים ליוותה גם את דוד צ׳רניך שהצליח לשפר את שיאו במשחה ה400 מטר העורב אישי, בשלוש שניות. אבל הדרמה לא עצרה שם, מיכל ליברמן שסימה את משחה 50 מטר גב בזמן מדהים של 29.75 שניות שהיה במרחק של שתי עשיריות השניה בלבד מקבלת כרטיס הכניסה לנבחרת ישראל לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ.

תגובות