נוה גור לחי אדיב: האם בכוונתך להעלות מחירי הצהרונים?

עו”ד נוה גור, חבר מועצת העיר בהוד השרון קיבל פניות מהורים אשר טענו בפניו כי מחירי הצהרונים יעלו בשנה הקרובה “הצהרונים עלו זה לא מכבר 750 ₪ לחודש, עכשיו הגיעו ל-1050 ובשנה הבאה נטען בפניי כי צפויה עליה”
גור פנה לראש העירייה חי אדיב בבקשה להבהרה בנושא, אך לא קיבל כל התייחסות. לדברי גור "פנו אליי הורים רבים בטענה, כי בשנה הבאה הצהרונים יעלו מתשלום של 1,050 ₪ לחודש לתשלום של 1,150 ₪ לחודש. רק לסבר את האוזן, הצהרונים עלו בעבר במחיר של כ- 750 ₪ לחודש. מדובר בשערורייה: העירייה לא רק שאיננה מפחיתה את מחיר הצהרונים בעיר, ולא רק מעלה ארנונה, את מחיר החוגים ועוד, מדובר בעירייה שעושה קופה על גב התושבים – בשנה שעברה, עיריית הוד השרון הרוויחה מאות אלפי שקלים על הכנסות מחוגים ומצהרונים בעיר. העירייה עושה קופה על ציבור ההורים בעיר". 

נוה גור מציין כי הוא מאמין בכל ליבו שלכל ההורים, ללא קשר למצבם הכלכלי, צריכה להיות אפשרות לשים את ילדיהם בצהרונים. "מדובר בקהל שבוי, שעובד עד שעות מאוחרות בעבודתו, שחייב לתת מענה לילדיו עד אחר הצהריים, ושמרביתו לא מעוניין בהסעות לילדים בגיל כה צעיר. הורדה אמיתית של מחירי הצהרונים יכולה להתבצע אם רק העירייה תחליט שכך היא רוצה לפעול, בלחיצת כפתור פשוטה. בלי מריחות. בלי סיפורים. הבעיה מצוי אצל ראש העירייה שלנו, שמשך שנים היה ברור שאין אצלו הרבה, אך כעת, למי ששכח, הוא הזכיר לנו שגם אין לו בושה. אין לו בושה להעלות ארנונה לתושבים, למרוח אותם בתשובות, להוציא תושבים שזועקים את זעקתם בישיבות מועצה ולא להתייחס לפניות שלהם כלפיו. אין לו בושה, להעלות את תעריפי החוגים, בעיר שהיא אחת היקרות במדינה בתעריפי החוגים הפועלים בתחומה, ובשעה שהוא מעשיר את קופת העירייה ועושה רווחים על חשבון הציבור הפשוט. אין לו בושה שלא לפרסם את הצהרת ההון שלו ושל משפחתו, כפי שהוא מחויב לעשות על-פי דין, וכפי שרוב ראשי הערים עשו". 

גור מדגיש בנוסף, כי כעת – אין לו לחי אדיב בושה להעלות את מחיר הצהרונים במעל ל- 1,000 ₪ לכל ילד בכל שנה (100 ₪ לחודש), בשעה שמחיר הצהרונים עלה בכמעט 400 ₪ בשנתיים האחרונות "נדמה לי, שאם יגלה ראש העירייה את הונו לציבור – נוכל לגלות שיש לו מספיק כסף גם לשלם עבור כלל התושבים בעיר את מחיר צהרונים בעיר. ככה זה, כשאין בושה".

תגובות

תגובות