קפה סנטרל – פארק רעננה מציג: קיץ של מוסיקה והופעות חיות על שפת האגם

הופעות נהדרות מחכות לכן הקיץ: . 2.6 רוברטו-חגיגה איטלקית. 9.6 –ערב מחווה ללהיטיו הגדולים של בוב דילן . 16.6- ערב נוסטלגי עם להיטיה הגדולים של להקת ABBA , 23.6 “טקטיקו לטינו”-הופעה לטינית במיטבה.

מסורת אירופאית ארוכת שנים של הופעות חיות בבתי קפה הממוקמים במרכזי הפארקים הגדולים בברלין, לונדון , פראג, מדריד ועוד בירות ארופאיות נוספות , מעכשיו גם בקפה סנטרל הממוקם בלב ליבו של פארק רעננה בישראל!

החל מחודש יוני הקרוב ישלב הקפה, כמיטב המסורת הקייצית המסורתית הוותיקה ביותר בין מוסיקה משובחת, תפריט מגוון המבוסס על חומרי גלם איכותיים ותפריט אלכוהול עשיר. מדי שבוע החל מהשעה 21:00 תערך סדרה של הופעות חיות בסגנונות שונים . וכל זאת על גדותיו של הפארק הירוק ורחב הידיים של רעננה.

הופעות מתוכננות: . 2.6 רוברטו-חגיגה איטלקית. 9.6 –ערב מחווה ללהיטיו הגדולים של בוב דילן . 16.6- ערב נוסטלגי עם להיטיה הגדולים של להקת ABBA , 23.6 "טקטיקו לטינו"-הופעה לטינית במיטבה.

קפה סנטרל – פארק ברעננה מזמין לחגיגת שבועות רומנטית באוירה פסטורלית על שפת האגם. במהלך החג, בין התאריכים ה1/6/14-7/6/14 יוצע תפריט מגוון של מנות חלביות חדשות שהותאמו במיוחד לקיץ ולחג.

תגובות