כך תוזילו את חופשת הקיץ

 
חופשת הקיץ קרובה יותר מתמיד ומלבד העיסוק בסידור עבור הילדים: מהי הקיטנה המתאימה וקביעת הלו"ז לחופשה הארוכה והמתמשכת הזו, רבים עוסקים בתכנון החופשה המשפחתית. משפחות רבות לא מוותרות על חופשה משפחתית בקיץ בגלל מזג האויר החם והמזמין לבלות במים ככל שניתן וגם בשל החופשה באוגוסט הניתנת במקומות עבודה רבים. לעיתים ישנו צמצום בהוצאות כל השנה מתוך מחשבה שהחופשה המשפחתית בקיץ תהיה יקרה במיוחד ואין מנוס מכך. אמנם המחירים בקיץ עולים, אך ישנן דרכים לצמצם את ההוצאות במהלך החופשה. ליקטנו עבורכם מספר דרכים לצמצם עלויות בכדי לצאת לחופשה בלב שלם.

לנבור בנבכי האינטרנט: על מנת להשיג תוצאות ולמצוא את החופשה שאתם מחפשים צפו לכך שמחכה לכם לא מעט עבודה. היו סבלניים, עברו מאתר לאתר המציע חופשות, בדקו גם באתרי המלונות עצמם. הקדישו לכך זמן ויהיו לכך תוצאות.

להזמין מראש או בשניה האחרונה: הצעות זולות יותר או דילים משתלמים מוצעים מצד המלונות או זמן רב יחסית מראש, או ממש בדקה האחרונה. אם אתם אנשים עובדים ובעלי מחויבויות מוטב להזמין מקום מראש זמן רב ככל האפשר. רשתות בתי מלון גדולות, כמו רשת פתאל למשל, אוהבות הזמנות מראש ומציעות דילים לאילת או למקומות אחרים ברחבי הארץ כאשר ההזמנה היא מראש. מצד שני – לפעמים דווקא תכנון מעכשיו לעכשיו יכול להוליד עבורכם דילים משתלמים במיוחד.

להזמין לתאריך שהוא לפני או אחרי השיא: אם יש בידכם האפשרות, חודש יולי בו ילדים רבים עדיין נמצאים בקיטנה או סוף חודש אוגוסט הם זולים יותר מחודש אוגוסט עצמו. אם יש באפשרותכם "להשתחרר" מהעבודה בתקופה זו לפני שכל עם ישראל בחופש- עשו זאת.
להיות פתוחים למקומות שונים: המקום האולטימטיבי לחופשה משפחתית בקיץ הוא כמובן אילת אשר עשירה בבתי מלון ולכן בה גם מוצעים דילים משתלמים. עם זאת, אל תפסלו גם מיקומים אחרים. בדקו היטב אילו דילים מוצעים באילת ואילו מוצעים גם במקומות אחרים ובחרו בסופו של דבר את המתאים לכם ביותר.

לחופשה עם ילדים חפשו מלונות המכוונים למשפחות: ישנן רשתות של בתי מלון אשר מכוונות יותר לחופשות משפחתיות מאשר רשתות אחרות. ברשתות אלה תוכלו למצוא דילים משתלמים לחופשה משפחתית כמו גם אפשרות לאכלס משפחה עם מספר נפשות באמצעות שני חדרים מחוברים במחיר נוח. מלונות מסוג זה מספקים גם בידור ותעסוקה לילדים. הדבר חשוב במיוחד אם אתם מתכננים חופשה בה תרצו בעיקר לנוח.

בחופשה בה עיקר הבילוי בחוץ – גם מלונות לא מוכרים: אם אנו עוסקים באילת, יש בה מבחר רב של בתי מלון. חלקם הם מוכרים יותר אשר נמצאים בקרבת הטיילת אולם גם בלב העיר ישנם בתי מלון מוכרים פחות. הם נותנים את כל התנאים ללינה ולשהות נעימה אך מיועדים יותר לאלה שמעוניינים את רוב החופשה לבלות מחוץ למלון. אם אתם מתכננים לבלות בעיקר בחוץ בדקו גם מלונות אלה.
למצוא גם אטרקציות חינם: השתדלו למצוא גם אטרקציות שאינן עולות כסף או עולות סכום סמלי. הן באילת והן במקומות אחרים לחופשה אפשר למצוא גם מקומות שאינם עולים. בילוי בחוף הים למשל אינו בתשלום בחלק מהחופים אך ניתן למצוא גם בילויים אחרים. צאו מתוך הנחה כי ההנאה לא תלויה בכך שהפעילויות כולן יהיו דווקא יוצאות דופן. גם בילוי בגן משחקים, בטיילת או בים הוא מהנה.

טיילו בטבע: אמנם באילת החום הוא רב בכדי לטייל בטבע אך אפשר לעשות מסלול קצר בשעות אחר הצהריים כאשר החום כבר מתחיל לרדת. אילת מוקפת בטבע מקסים. אם החופשה היא בצפון על אחת כמה וכמה שאפשר למצוא נחלים או אתרים שהכניסה אליהם היא בחינם.

פחות מסעדות, יותר פיקניקים: אמנם ארוחת הבוקר שניתנת במלון ממלאת את הבטן עד שעות הצהרים ולפעמים אפילו גם שעות אחר הצהריים אך עדיין צריך לאכול גם במהלך השהות מחוץ למלון. עשו לכם פיקניקים מהנים שעלותם נמוכה יותר מארוחה במסעדה. קנו לחם וממרח כלשהו עם כמה ירקות ופירות והרי לכם ארוחה לתפארת.

בדקו אופציה לחופשה עם חברים: אם יש לכם חברים טובים שמעוניינים אף הם בחופשה דומה לשלכם יתכן שתוכלו להזמין סוויטה ביחד אשר תעלה לכם פחות כאשר אתם מתחלקים שוה בשוה בתשלום עבורה מאשר אם תצאו לחופשה לחוד.

תגובות