כפר סבא: פעילות סיירת ההורים הופסקה בפתאומיות על ידי המשטרה

לחברי סיירת ההורים לא ברורה התעלומה – מדוע הופסקה פעילותם המבורכת בהתנדבות מלאה למען הקהילה בכפר סבא. דובר המשטרה:”סגל הפיקוד של תחנת המשטרה בכפר סבא החליט להקפיא את פעילות היחידה לאחר שמצא בפעילותה ליקויים”
רס"ר ניקול חביב, מפקדת בסיס מרכזי כפר סבא הודיעה ליו"ר סיירת ההורים גיל עופר כי פעילות הסיירת מוקפאת "ע"פ החלטת מפקד העיר כפר סבא וקצין המתנדבים הוחלט על הקפאת פעילות סיירת הורים עד גמר ברור פרטי המקרה.
כמפקד היחידה אבקשך להודיע לכלל המתנדבים של סיירת ההורים כי לא יינתנו אמצעים לפעילות. יש להבהיר כי עקב ההחלטה על ההקפאה אינכם מבוטחים".

גיל עופר השיב "לא מובנת המהומה. לא מקובל עלי הנוסח "הקפאת פעילות" לא מלמדים כאן אף אחד לקח, לא עושים כאן עונש קבוצתי ולא עוצרים פעילות שאחר כך קשה להתניע. לחלק מהמתנדבים גם כך יש "בטן מלאה" על התנהלות המשטרה ומעולם אף אחד לא דיבר על "הקפאת פעילות" לכן בכל הכבוד הראוי, בצניעות ובענווה הראויה אני לא מקבל שום הקפאת פעילות עד שמישהו יכתוב או לפחות יתקשר אלי ויסביר על מה כל המהומה".

דובר מרחב שרון במשטרה הגיב לדברים "סגל הפיקוד של תחנת המשטרה בכפר סבא החליט להקפיא את פעילות היחידה לאחר שמצא בפעילותה ליקויים וזאת עד לברור הנושא".
 
חשוב לציין כי לא מכבר חגגה הסיירת עשור לפעילותה בראשות גיל עופר  ובכך היתה לסיירת ההורים הראשונה בארץ שחוגגת עשור של פעילות רציפה. בארוע השתתפו המנכ"ל הארצי של עיר ללא אלימות (עומד שלישי משמאל) מפקד תחנת כפר סבא, ראש העיר ועוד מכובדים נוספים.

בין המצולמים ניתן לראות את גיל עופר, יו"ר סיירת ההורים, גדי קרייטנברגר, איריס מעוז, דודו אשכנזי, יכין דהרי, יעל כספי, עזרא אשכנזי, ניסים גווילי, דליה ירימי, סיגל קוצ’מן ועוד רבים נוספים.

סיירת ההורים הפכה לגוף חשוב, משפיע ומתריע בכפר סבא ומהווה דוגמה ומופת לסיירות הורים שהוקמו ברחבי הארץ.

מגיע לצוות הנפלא יישר כח!

תגובות