יגאל הררי מתמודד למזכירות הליכוד

 יגאל הררי, חבר מועצת העיר בהוד השרון מקבל תמיכה הולכת וגוברת במועמדותו למזכירות הליכוד
יגאל הררי נולד ב – 1957 בהוד השרון להורים שעלו מתימן. הררי גדל בהוד השרון, שירת ביחידה קרבית ועושה חיל במועצת העיר בפעילותו הברוכה "התחלתי בצנחנים ולאחר מכן עברתי ליחידת הניסויים" הוא מספר.

משחר נעוריו הוא בליכוד. ב – 1976, בעודו חייל בצה"ל, ארגן בהוד השרון כנס ענק למנחם בגין. "הצלחנו לאחד את הסניף שהיה מפולג תחת חרות, הליברלים ול"ע". 

לאחר שחרורו נבחר ליו"ר סניך הליכוד בעיר והוא שימש בתפקיד זה עד 1993.

הררי חבר מרכז מ – 1984. הוא משמש כיום חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, חבר הועד הפועל הציוני העולמי וחבר מזכירות הליכוד העולמי.
הררי נשוי לדליה האישה הפעילה והמוערכת כמנהלת לשכת העבודה באזור. הבן הגדול עידן הוא עו"ד, השני, רותם – מהנדס והבת הקטנה לומדת לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת בן גוריון.

כיום הוא עובד ברדיוס – 100FM במחלקת הפרסום "למזכירות יש כוח ויותר חשיבות מאשר למרכז הליכוד – שהוא הגוף המורחב – ולכן החלטתי להתמודד. המרכז גדל כל פעם במספרים גדולים. כשאני הייתי חבר מרכז בפעם הראשונה היו רק 700 כמוני ואילו כיום יש מעל 3000. יכולת ההשפעה בגוף מצומצם היא הרבה יותר אפקטיבית". 

מה היית רוצה להוביל במזכירות?

"יש הרבה נושאים שאותם הייתי רוצה לקדם אך אתמקד בשניים : ראשית, הייתי רוצה לקדם את מורשת ז’בוטינסקי שנזנחה לגמרי. יש את מכון ז’בוטינסקי וגופים אחרים שנזנחו לחלוטין. שנית, תנועות הנוער שלנו מוזנחות. בעבר, צעירים היו הולכים עם חולצות הקשורות לליכוד. זה פשוט נעלם. הליכוד היום בנוי מדור המבוגרים ומדור הביניים. אין בו צעירים. אני רוצה לשנות זאת. אני רואה בכך שליחות – לא פחות ולכן אני מבקש את אמון הבוחרים".

תגובות