אסף מגן מסניף הליכוד בכפ”ס יהיה נציג הסניף במזכירות הליכוד

אורן כהן יו”ר הסניף והמשנה לראש העיר: “אסף מגן הינו דוגמא לצעיר בסניף הליכוד בכפ”ס שבמשך שנים רבות מוביל פעילות וזוכה לתמיכה רחבה. סניף הליכוד בעיר שוקק חיים ופעילות ואלו המובילים ימשיכו להתקדם. אני רואה חשיבות בעידוד צעירים ובמתן רוח גבית לעשייתם. בהצלחה לאסף – בחירתו למזכירות הינה אמירה חשובה”

לאחרונה פירסמה תנועת הליכוד את לוחות הזמנים לבחירת מזכירות הליכוד. המזכירות הינה הגוף העליון בתנועה המפקח על פעילותה השוטפת ומורכבת מרוה"מ, השרים, חברי הכנסת ומבחירי פעיליה בכל הארץ.

בחירתו של מגן מסמלת את החלפת הדורות בסניף וההתעוררות של הצעירים, שכן בשנים האחרונות היה הנציג המקומי – שלמה מדמון.

אסף, שהציג את מועמדותו, נהנה מתמיכתו ללא סייג של יו"ר הסניף והמשנה לראש העיר אורן כהן. לאחר הערכת סיכוייו החליט מדמון להרים דגל לבן ולא להתמודד כלל ולמעשה נותר ללא שום תואר בליכוד.

מגן, בן 26, פעיל בסניף כבר מגיל 14, נבחר בשנה האחרונה למספר תפקידים עיקריים – הוא היה במקום השלישי ברשימת הליכוד לעירייה, דירקטור בכיר בחברה הסוכנותית העירונית ספיר, יו"ר הפורום המוניציפאלי בסניף הליכוד בכפ"ס, חבר מרכז הליכוד, חבר מועצת הסניף ועודנו מרכז את צעירי הליכוד בסניף כפ"ס.

אי אפשר לנתק את בחירתו של אסף מגן גם מהקשרים המיוחדים בין אורן כהן לשר ישראל כץ. כהן, מקורבו של כץ, הוביל בשעתו לבחירתו של השר הבכיר ליו"ר מזכירות הליכוד והיה אחד מעמודי התווך במטהו וזה האחרון ידע לגמול לו על כך.

אסף מגן:" אני גאה בתמיכה הגורפת שזכיתי לה מחברי המרכז בסניף כפר סבא ובוודאי לאורן כהן שמוביל אותנו כסניף חזק, פעיל ומלוכד גם לעבר האתגרים הארציים וגם המקומיים. אני מתכוון לייצג את כל החברים בכ"ס, במזכירות הליכוד כנציגם הנאמן. תודה מיוחדת לצעירי הסניף שמצטרפים עם אנרגיה חדשה ובכמויות גדולות לפעילות ומסמלים את התעוררות הסניף והתחזקותו"

ירון גנץ ורועי דיין נציגי הצעירים בסניף הליכוד כפר סבא :"סניף הליכוד בכפר סבא בראשות אורן כהן ויונה מייקלר פעיל בצורה בלתי רגילה עם פעילות וכנסים רבים ושילוב צעירים בתפקידי מפתח עם עלייה במספר מתפקדים בתקופה אחרונה בדגש לצעירים עם התעוררות הסניף ובראשם לאסף מגן שמביא אנרגיה חדשה בליכוד ובכפר סבא.

תגובות