הוד השרון: “הארנונה לשנת 2015 לא תעלה, להפך, היא תוזל”

כך מכריז סגן וממלא מקום ראש עיריית הוד השרון יגאל שמעון למול קולות המחאה נגד חיוב השטחים המשותפים “גם אם המחאה מוצדקת אנו חייבים לבצע שינוי בצו הארנונה על פי חוק”

ביום ראשון יאשרו חברי מועצת העיר בהוד השרון בוועדת הכספים את הצעתה של חברת מועצת העיר כנרת כהן לפיה השטחים המשותפים יחויבו בסיווג שונה ובתעריף מופחת מחיוב לדירת מגורים.

סגן וממלא מקום ראש העיר יגאל שמעון "אני רוצה להרגיע את התושבים, הארנונה לשנת 2015 לא תעלה. אני מבקש להודות ולברך את המשנה לראש העיר כנרת כהן שבסבלנות רבה הובילה למהלך שיגיע ביום ראשון לוועדת הכספים".

לדברי שמעון, המחאה של התושבים נגד חיוב בארנונה גם לשטחים משותפים תיפתר "גם אם המחאה מוצדקת אנו חייבים לבצע שינוי בצו הארנונה על פי חוק. זו הסיבה שראש העיר הטיל על כנרת כהן להוביל המהלך לפיו הסיווג עבור שטחים משותפים ייחשב כשטח מופחת ארנונה ועל כך אני מברך את חברתי".

לאחר ועדת הכספים שתתקיים ביום ראשון, יובא הנושא לאישור במועצת העיר שתתקיים בעוד כשבועיים "נוצר כאן מצב שהבניינים החדשים נבנו עם שטחים משותפים בסדר גודל שלא ראינו באף בניין בעיר ומבחינת החוק היבש היינו חייבים לחייב אותם בארנונה. אני שמח שהפתרון שנמצא הוא פתרון הולם וראוי. אני חייב להדגיש כי כנרת כהן מטפלת בנושא כבר חצי שנה מאז כניסתה לתפקיד. הארנונה למגורים לשנת 2015 לא תעלה אלא להיפך, בעקבות ההצעה היא תוזל".

תגובות