רק מאבקים ציבוריים מניעים את נבחרי הציבור בהוד השרון לפעול לעשיית צדק חברתי

כך מכריזים חברי מטה המאבק כנגד עושק הארנונה בהוד השרון, השבוע הם ביקרו בכנסת ומבטיחים לחשוף “מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים (שקיפות זו שקיפות)”
מוטי ליטר, יו"ר מטה המאבק הגיעו השבוע לכנסת על רקע מאבקם בהעלאת הארנונה. לדברי ליטר בהמשך לפרסומים שנתקלו בהם חברי מטה המאבק, על הצעה להוזלה כביכול של תשלומי הארנונה, מעדכן ליטר "השבוע התכנסה ועדת הכספים לשם אישור ההצעה לתיקון צו הארנונה לשנת 2015, שבסיומה קיבלנו פניות אישיות ממספר חברי מועצה החברים בוועדה, לקיים מפגש עם צוות מטה המאבק ולדון בנושא. ראשית אנו מברכים על הנכונות לנסות ולתקן את העוולות שנגרמות לתושבי הוד השרון, אך מצרים על כך שרק מאבקים ציבוריים מניעים את נבחרי הציבור בהוד השרון לפעול לעשיית צדק חברתי". 

חברי מטה המאבק הרואים עצם מייצגים את רובם של תושבי העיר במאבק הצודק הזה, דורשים לקבל תשובות בכתב על השאלות הבאות שעד לרגע זה נותרו מעורפלות, זאת לצורך הכנה לפגישה לכשתתקיים:

1. קבלת הנוסח המלא של הבקשות לעדכון צו הארנונה 2014 ו-2015 שהוגשו למשרד הפנים.

2. מה המפרט המדויק של הדירות והבניינים שצוינו כדוגמאות בפרסום של חברת המועצה כנרת כהן?

3. קבלת חשבונות ארנונה מדגמיים של דירות קטנות בינוניות וגדולות ממתחמים אשר נבנו לפני שנת 2010 (מתחם 200 לדוגמא ו/או ישורון 23, 52 (– מחושבים לפני ההצעה שהוגשה ולאחריה.

4. קבלת תשריטים של השטחים המשותפים בבניינים מלפני 2010 (מתחם אביב, 200 וכו’).

5. כיצד מתכננת העירייה לחייב את דיירי הביניים המשותפים בהוד השרון, זאת עקב השונות הגדולה בסוגי הבניינים ברחבי העיר והחל ממתי.

6. השתתפות של הגורמים המקצועיים בעירייה (אגף ההכנסות) בפגישה.

7. תיעוד מלא של הישיבה בהסכמת כל הצדדים.

"אנו נשמח לקיים פגישה שכזו מיד לאחר קבלת המידע שביקשנו".

להצטרפות למטה המאבק לחצו כאן

בתמונה: מימין לשמאל: אבי וייץ, ירון חן, אייל טרייטל ומוטי ליטר



תגובות