ראש העין: הארנונה למגורים ולמסחר לא תועלה ב-2015

בישיבת המועצה שנערכה השבוע, אישרו חברי מועצת העיר ברוב מלא שלא להעלות את תעריפי הארנונה למגורים ולעסקים בשנת 2015.
כמו כן, אושרה הפחתה של 10% בתעריפי הארנונה למפעילי תקשורת סלולרית ולבתי תוכנה עתירי שטח מעל 5,001 מטר ותעריף מיוחד להנהלות בנקים.

ראש העיר שלום בן משה אמר בדיון: " זו השנה השניה שלא נעלה את תעריפי הארנונה לתושבים, אנחנו מעדיפים שהכנסות העיר מארנונה יתבססו על כספי תעשיה ומסחר ולא על כספי התושבים. אנחנו נמצאים בתחרות עם ערים מקבילות, המורידות מחירים כדי לקבל חברות גדולות ואנחנו מוזילים את המחירים, במטרה לעודד חברות גדולות והנהלות בנקים להעביר את פעילותם לעיר ובכך לחזק כלכלית את העיר".

עוד אישרה מליאת המועצה את הסכם ההכרזה על מתחם ג’ון קנדי כפרוייקט פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית בשיתוף העירייה ומשרד השיכון. ראש העיר שלום בן משה: "שכונת ג’ון קנדי היא פצע פתוח בלב העיר. במשך כל השנים, כל הניסיונות להנעת התהליך לא צלחו. אף יזם לא היה מוכן להיכנס לתהליך בשל אי כדאיות כלכלית. מדובר בשכונה שיש בה 260 יחידות דיור. ביקשנו ממשרד השיכון להוביל מהלך ממשלתי לניוד זכויות בקרקע ליזמים בשכונות החדשות, וזאת כדי לא לבנות בצפיפות בשכונת ג’ון קנדי ואנו מברכים על הפיתרון המשותף".

כן אישרה המועצה את מינוי יגאל ינאי , מנכ"ל העירייה כדירקטור בתאגיד המים, מינוי יוכבד אדיב כדירקטורית בתאגיד, מינוי אביבה שקד כמ"מ בוועדת מכרזים ומינוי משה סיני בוועדת תכנון ובניה.

תגובות