מוניקה פכטר! מומלצת לטיפולי פנים באזור השרון

 קוסמטיקאית מצויינת לנשים המחפשות איכות
מוניקה פכטר, אחת הקוסמטיקאיות הוותיקות באזור השרון, מי שייסדה את המרכז לאסתטיקה רפואית ברעננה, משיקה קו מוצרים חדש המבוסס על 20 שנות ניסיון. פכטר משיקה קו מוצרים חדש, ייחודי ומהפכני מוניקה פכטר, אחת הקוסמטיקאיות הוותיקות באזור השרון, מי שייסדה את המרכז לאסתטיקה רפואית ברעננה, משיקה קו מוצרים חדש המבוסס על 20 שנות ניסיון

פכטר משיקה את אחד הקרמים המהפכניים בשוק "קרם לילה AGE DEFENSE ANTI WRINKLES NIGHT CREAM", שהושק בתחילת השנה, המציע "אפקט המדמה טיפול מזותרפי והזרקת בוטוקס יחד – בקרם אחד! לאחר 30 יום, הופך העור למוצק יותר, חל שיפור משמעותי בקמטים, בגמישות ובמראה העור", מבטיחים בקליניקה.

בקליניקה המעוצבת כמרכז טיפולים לכל דבר, מקבלת אותנו מוניקה פכטר בחיוך קורן ומבטא דרום אמריקאי מודגש.
בקליניקה המעוצבת בסגנון מודרני שורה אווירה חמה ונעימה ללקוחות הבאים. פכטר, אחת הקוסמטיקאיות הידועות והמומחיות בתחום, מציעה שלל טיפולים לנשים, גברים ונוער – כאנטי איג’ינג והבהרה, טיפולי אקנה, הסרת שיער, צלוליטיס, מזותרפיה ושיקום עור מצולק, טיפול בנשירת שיער ובוטוקס – המשלבים יחד את המכשור הטכנולוגי החדיש ביותר בתחום האסתטיקה עם רכיבים ומוצרים פעילים המסייעים בהצגת תוצאות מידיות וארוכות טווח.

מוניקה פכטר עלתה לארץ לפני 20 שנה, לאחר שרכשה השכלתה בבית הספר הגבוה לקסמטיקה "cosmetica cientifica centro de estudios" שבבואנוס איירס, ארגנטינה, בנוסף ללימודי אנטומיה ופיזיולוגיה והתמחות בעיסוי רפואי ולימפטי שיקומי. טכניקות אלה מיושמות, גם כחלק מהתהליך הטיפולי – אסתטי, בקליניקה הרפואית.

כיום מושק במרכז לאסתטיקה רפואית של מוניקה פכטר, טיפול חדיש ש"יובא" לארץ מאירופה – Shock Facial antiage treatment .
זה הוא טיפול אינטנסיבי לתוצאות מידיות וארוכות טווח המשלב בטיפול אחד את הטכניקות המתקדמות בעולם האסתטיקה – RF (גלי רדיו), ניקוז למפתי, מזותרפיה ומסיכת פנים ייחודית.

הטיפול פותח בחו"ל ואומץ בחום בארץ, כמענה לקראת אירוע או במצב עור בעייתי שלא טופל כראוי, המשלב גם תוצאות ארוכות טווח.
לאחר הטיפול האורך כשעה וחצי, הלקוחה נהנית מעור זהר ומוחלק למספר ימים. היתרון לטיפול בהיותו מבוסס על רכיבים פעילים המוחדרים לעור בטכנולוגיות מתקדמות, המשאירים את חותמם על מצב העור גם לימים רבים אחרי – כך שהשיפור משמעותי וניכר ואורך זמן. "לקראת הפסח, מציינת מוניקה, הביקוש לטיפול היה ככ גבוה, שהקדשנו מספר חדרים בקליניקה לנושא, שנשארה פעילה עד לשעות הלילה המאוחרות".

Shock Facial antiage treatment הינו טיפול מקיף המותאם לכל אישה, לפי מצב עורה וצרכיה, לאחר פגישת ייעוץ והתאמה המוענקת לפונות ללא תשלום. לאחריו יכולות המטופלות להמשיך הטיפוח תומך בבית, עם סדרת מוצרי האנטי איג’ינג מבית "מוניקה פכטר" שפותחו ייחודית למטרה זו, או לקבל הצעה לטיפולי המשך, מסבירה מוניקה. "בכל מקרה מה שחשוב הינו ההתמדה והמחויבות לטיפול – אם בבית או במרכז. היא זו שתניב את התוצאות הטובות ביותר".

טיפול אישי מיוחד ובלתי נשכח

לאחר השיחה הקולחת והמהנה עם מוניקה פכטר המשלבת גם מהידע וניסיון החיים שלה בשיחה, הוזמנתי להתנסות בטיפול המתאים לעור. לאחר אבחון מעמיק ושאלון קצר, הותאם לי טיפול המבוסס על ניקוי עמוק ולאחריו סדרת טיפולי אנטי איגינג, בשילוב מכשור רפואי מתקדם המסייע בהבהרת העור, כיווץ נקבוביות ועד התפחת הקמטוטים. הטיפול שנמשך כשעתיים היה מענג. ידיה הקלילות של מוניקה לצד שלל התכשירים והמכשור המתקדם בהם נעזרה, אפשרו לי לצאת קורנת, מוחלקת ובעלת עור בהיר בריא וזוהר, לפגישתי הבאה.

אני חייבת לציין שההתמכרות לטיפולי הטיפוח קלה – אחת כמה וכמה לאחר שלל המחמאות שזכיתי להן ובעיקר שזו הפעם הראשונה בה ביליתי אצל קוסמטיקאית ולא חוויתי כאב בהוצאת השחורים מהפנים.

יעוץ ללא תשלום, התנסות מידע ורכישת מוצרים מסדרת "מונקה פכטר" לטיפול בעור בוגר או אקנה, ניתן לקבל בתיאום מראש במרכז לאסתטיקה רפואית של מוניקה פכטר – לוי אשכול 2 פינת אחוזה, ברעננה.
לפרטים נוספים ותיאום מפגש – 09-7450172 או באתר המרכז לאסתטיקה רפואי של מוניקה פכטר www.monicapachter.com

תגובות