השכונות הירוקות: מתארגנת קבוצת הורים להפעלת משחקים בשכונה

ההורים בשכונות הירוקות החליטו שנמאס להם מהשתלטות המחשב והסלולאר על חיי החברה של ילדיהם וקבוצה קטנה של הורים החליטה ליזום משחקי חברה בשכונה
במקביל עיריית כפר סבא באמצעות החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא התקינה לאחרונה מתקני ריצפה צבעוניים וססגוניים ברוח ‘משחקי הילדים של פעם’ בשני מתחמי משחקים בשכונות הירוקות וזאת במטרה לעודד ילדי שכונה לבצע פעילות גופנית במתחם הציבורי ולחזור למשחקים של פעם.

בין השאר הותקנו המשחקים בגן המשחקים המרכזי בשכונת הזמר העברי ובסמוך לגני הילדים החדשים שנבנים בימים אלה ברחוב יוסי בנאי.
המתקנים שהותקנו ע"י חברה שמתמחה בהתקנת משחקים מהסוג הזה מצוידים במשטחים נגד החלקה ובעלי עמידות גבוהה לתנאי חום וקרינת שמש והם בעלי תקן מסודר.

עוד הותקנו מתקן ריצפה של קלאס, טוויסטר, מפת ארץ ישראל, מסלול מכשולים, סולמות וחבלים. משחקי ריצפה צבעוניים כגון אלה הותקנו בשנה שעברה גם בגנים ציבוריים בשכונה 80 וזכו לתגובות נלהבות. תושבים רבים שכבר הגיעו לגנים הציבוריים בשכונת הזמר העברי ועשו שימוש במשחקי הריצפה הצבעוניים הביעו שביעות רצון רבה מהפרויקט.

ראש העיר יהודה בן חמו, "התקנת מתקני הרצפה בגנים הציבוריים הינה נדבך נוסף בפעילות העירייה לשיפור השירות לתושב. מטרתנו היא להפוך את גני המשחק לאטרקטיביים עבור הילדים ובכך לגרום להם לעזוב את המחשב והטלביזייה ולקיים פעילות גופנית קבוצתית ואיכותית בגנים הציבוריים. אני מזמין את ההורים והילדים להשתמש במתקנים החדשים וליהנות יחד מהפעילות המשותפת".

אלעד קנדל מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, "התקנו את מתקני המשחק על מנת להעניק חוויה לילדים ולהוריהם, ממידע שהגיע אלי אני בהחלט יכול לציין כי התושבים מביעים התלהבות מהמתקנים החדשים ועושים בהם שימוש. אני מבקש מכולם להקפיד לשמור על שלמותם של מתקני הרצפה לרווחת כל באי הגינות".

תגובות