כפר סבא: מועצת העיר אישרה פרויקט מגורים לזכאים בשכונה הירוקה

מועצת העיר בכפר סבא אישרה פרוייקט של 43 דירות לזכאים בשכונה הירוקה כאשר כל דירה תעלה כ-1.5 מיליון שקלים. היחידים שהתנגדו היו סיעת תפו”ח בראשות יובל לוי בטענה שעל העירייה היה להקטין שטח הדירה ולצמצם עלויות. אורן כהן תקף את לוי:”זה אות קלון לסיעה שלך”
מועצת העיר אישרה ביום רביעי השבוע פרוייקט מגורים בן 43 דירות כאשר מתוכם 36 דירות לדיירים זכאים, מחוסרי דיור, תושבי העיר
בגילאים מ 25 עד 45. הפרוייקט ימוקם ברחוב יאיר רוזנבלום.

מדובר בדירות של כ-97 מטר כל אחת – 2 דירות גג ו-2 דירות גן. 

חבר המועצה יובל לוי :"פספסנו את המטרה יש ללכת על 60 מטר דירה, מה הטעם להגדיל, עם סכום כזה אנחנו מרחיקים את בני כפר סבא".

ראש העירייה יהודה בן חמו השיב לו "מי יכול להצביע נגד כזה דבר, זה לא ביוספטל או בקפלן זה בשכונות הירוקות, אתה מטעה או לא מבין, אתה מתעסק בבניה הרי, ראיתי את הפרוייקטים שניהלת".

לוי השיב לו:"אתה רוצה לאשר פרויקט לבני כפר סבא שידם לא משגת". 

יצויין כי בתחילה אחד הקריטריונים חייב עבודה רצופה של אחד מבני הזוג אך לנוכח התרעומת שהעלתה חברת המועצה רוייטל לן כהן, הודיע בן חמו כי הגבלה זו תוסר. 

אורן כהן ליובל לוי "דיור בר בשגה זו בעיה של המדינה ולרשות יד מעט כלים להתמודד עם פרוייקט כזה. צריך להיות מתאבד שיעי כדי לא לאשר פרוייקט כזה אם אתה מתנגד, זה נראה לי הזוי. זה מחיר זול וצריך לחבק את זה כפר סבא צריכה לצאת באמירה שבעתיד ייצאו עם דירות 3 חדרים עד 75 מטרים זה יהיה הישג. זה אות קלון לסיעה שלך". 

בשלב ההצבעה עקץ בן חמו את חבר סיעתו של יובל לוי ואמר לאלי כהן שהתנגד לפרוייקט במתכונתו הנוכחית כאמור יחד עם חברי סיעתו "אין בעיה תרים את היד אבל תוריד את הראש"..

מה דעתכם? האם על העירייה היה להוזיל את המחיר? האם אכן מדובר בפרוייקט לעשירים בלבד? לחצו על לחצן share והגיבו

תגובות

תגובות