ד”ר נגיסט מנגשה נבחרה פה אחד למנהלת אגף החינוך בעיריית ראש העין

ד”ר מנגשה היא בעלת תואר דוקטור בחינוך מאוניברסיטת סאסקס מאנגליה, תואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים
ד”ר נגיסט מנגשה, נבחרה השבוע פה אחד מתוך 24 מתמודדים טובים וראויים שהגישו את מועמדותם לתפקיד מנהל/ת אגף החינוך בעיריית ראש העין.

ועדת הבחינה כללה את ראש העיר שלום בן משה, סיגל שיינמן חברת מועצה מחזיקת תיק חינוך ממלכתי, משה סיני חבר מועצת העיר, חדווה הייזלר, נציגת משרד הפנים, מנכ”ל העירייה, יגאל ינאי ופרומה פורת, היועצת המשפטית של העירייה.

ד”ר מנגשה היא בעלת תואר דוקטור בחינוך מאוניברסיטת סאסקס מאנגליה, תואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מרצה ומנהלת אקדמית במדרשת רופין, בוגרת בית ספר למנהיגות חינוכית מנדל ירושלים, ובעלת תעודת הוראה.

בנוסף, היא חברת מליאת רשות השידור וחברת ועדת התוכן, וחברת דירקטוריון חברת עמיגור לשעבר. קיבלה פרסים רבים ובהם, פרס רוטברג לחינוך יהודי – אוניברסיטה העברית, פרס עמותת אומץ וב-50 שנה למדינה הדליקה את המשואה בהר הרצל. מ-2011 היא מייצגת את קרן דוניץ בישראל.

ד״ר מנגשה פעילה ותומכת בקהילת יוצאי אתיופיה מאז שעלתה לישראל. היא פועלת במסגרות רבות לקידום מטרה זו, ביניהם משרד הרווחה; שתי״ל (הקרן החדשה לישראל), כמתאמת פרויקטים עבור ארגוני סיוע ליוצאי אתיופיה; עמותת פידל לחינוך ושילוב חברתי של עולי אתיופיה בארץ. ייצגה את מדינת ישראל בועידת האו״ם נגד גזענות בוועידת דרבן בדרום אפריקה, ומייצגת את ישראל כדוברת בפני קהילות יהודיות באמריקה ומדינות אחרות. כן משתתפת בועדות של ארגוני התנדבות רבים בארץ ובעולם. ב-10 השנים האחרונות שימשה כמנכ״ל הפרויקט הלאומי של עולי אתיופיה.

לפני כשלושה שבועות, ד”ר מנגשה זכתה בתואר עמית כבוד של האוניברסיטה הפתוחה. בשנים האחרונות, במסגרת פעילותה החינוכית היא מלווה אגפי חינוך בכ-30 רשויות מקומיות בהקמת צוותי עבודה, בנייה ופיתוח פרוייקטים חינוכיים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

ד”ר מנגשה: “תודה על האמון והבחירה בי. אני בטוחה כי יחד נעצים את החינוך האיכותי בראש העין להישגים רבים ומשמעותיים נוספים”.

תגובות

תגובות