גלריה חדשה נפתחה בהרצליה: Storia – ריהוט עם היסטוריה

גלריית Storia, בה יוצגו פרטי ריהוט שונים שיספרו את סיפורם של אנשים מרחבי העולם
השבוע נפתחה בהרצליה פיתוח גלריית Storia, בה יוצגו פרטי ריהוט שונים שיספרו את סיפורם של אנשים מרחבי העולם. בנוסף לתצוגת הפריטים, הגלריה תאפשר למבקרים לרכוש פריטים ואף להשכירם לתקופות קצרות. מחירי הפריטים נעים בין מאות שקלים לריהוט משלים, ועד לאלפי שקלים עבור פריטים ייחודיים.

הגלריה נפתחה ביוזמתם של משה שושני ונורמה טל, לאחר שחזרו משנים של טיולים ברחבי העולם, במהלכן למדו על תרבויות שונות ושמעו את סיפורי חייהם של אנשים רבים. במהלך שהותם, גילו את העוצמה שבפרטי ריהוט בתור אמצעי להצגת סיפור של אנשים, והחליטו להקים גלריה מיוחדת שתזמין ישראלים נוספים לחוות את התחושות ולרכוש פריטים גם לבתיהם.

האוסף הראשון שיוצג בגלריה הוא האוסף הדרום אמריקאי, הכולל מאות פריטים שהובאו במיוחד לישראל. הרהיטים נבחרו בקפידה, ורק לאחר שנמצא סיפור מרגש מאחוריהם. בין הפריטים, יוצג הבוראצו’ס, “שולחן שיכורים” – בעקבות קטטות שיכורים שהתרחשו באופן תדיר בבית מרזח, הוחלט להתקין על חזית הזכוכית שלו סורגים שימנעו את שבירתה. פריט נוסף שיוצג הוא האברלדו, מכונת אספרסו עתיקה מבית קפה בקולומביה, ששירתה מאות אלפי לקוחות במשך עשרות שנים ועדיין פעילה.

נורמה טל, מבעלי הגלריה: “בסיורים שערכנו בבתי חקלאים ובכפרים בדרום אמריקה מצאנו פריטי אומנות, טכנולוגיה וריהוט מיוחדים במינם. מאחורי כל פריט גילינו סיפור והיסטוריה חובקת עולם. זה הסיפור של גלריית Storia. אנחנו מלקטים את פריטי התרבות והאומנות הללו, מוציאים אותם מן מהכפרים המבודדים ומביאים אותם לציבור בישראל”.

גלריית Storia ממוקמת ברחוב המנופים 8 בהרצליה פיתוח, ופתוחה בכל יום בשעות 10:30-18:30, או בתיאום מראש.

תגובות