רשת ג’פניקה משיקה את PAPER MOON

תפריט Paper Moon, המוגש החל מ-22:30 בלילה, מציג מנות אסיאתיות ויפניות קטנות, סושי בהרכבה אישית. שהורכבו במיוחד מרכיבים שסופחים אלכוהול ומותאמות לשיירינג ולארוחה לילית, ותפריט אלכהול רחב
רשת ג’פניקה, שהביאה את בשורת הסושי להמונים לפני כעשור, משיקה בימים אלה תפריט לילה שיוביל למהפכה בתחום הבילוי הלילי: Paper Moon, תפריט בו המנות שומרות על הרף הקולינארי שהציבה הרשת לאורך השנים ועדיין במחירים שלא נראו בתפריטים של מסעדות בישראל. כל המנות והאלכוהול בתפריט מתומחרים בין 10-20 ₪ ומצליחים לייצר תפריט מדליק עם אלכוהול טוב לצד חווית בילוי אמיתית. ברשת השקיעו גם בסאונד ופלייליסט חדש שינוגן אחרי השעה 22:00 בלילה במטרה להעניק לסועדים והבליינים עסקה משתלמת עם חווית אירוח של מסעדת אסיאתית באווירה לילה עדכנית.

תפריט Paper Moon, המוגש החל מ-22:30 בלילה, מציג מנות אסיאתיות ויפניות קטנות, סושי בהרכבה אישית. שהורכבו במיוחד מרכיבים שסופחים אלכוהול ומותאמות לשיירינג ולארוחה לילית, ותפריט אלכהול רחב.

ומה בתפריט:
תפריט האוכל והאלכוהול מחולק למחירים: 10 ₪, 15 ₪ ו-20 ₪.
בקטגוריה של 10 ₪ : מה תאכלו? הקיסר האסיאתי- סלט עלי חסה, מלפפון, בצל ירוק, בזיליקום, נענע בתיבול צ’ילי ושומשום, מוראסאקי וואסאבי – סלט נבטים, כרוב סגול בתיבול הויסין, מירין וג’ינג’ר, ווג’י טמפורה- בטטה, בצל, פלפל אדום ובצל ירוק בטמפורה בתוספת רוטב צ’ילי, יוזו וספייסי מיונז. צ’יקן צ’ילי- כדורי עוף פריכים בצ’ילי בתוספת רוטב בצד. סלופי באו- לחמניה סינית מאודה במילוי בשר מוקפץ, שום ג’ינג’ר והוסין על מצע חסה ובצל. אדממה, חמוצים יפניים. מה תשתו? צ’ייסרים של וודקה (סטולי) , טקילה, וויסקי (בושמילס), ארק (עלית), שיכר יפני ועוד.
בקטגוריה של 15 ₪: סושי סנקס- רול ברכבה אישית 6 יח’. גיוזה- שלושה כיסונים במילוי עוף קצוץ, ירקות וג’ינג’ר. מה תשתו? למברוסקו, מרטיני, קוקטייל סאקה/ אפרול שפיץ
בקטגוריה של 20 ₪: יקיטורי עוף- שלושה שיפודי עוף במרינדה אסייתית על הגריל בתוספת רוטב איולי- כוסברה. יקיטורי קבב- שלושה שיפודי קבב אסיאתי מתובלים בשום, ג’נג’ר, למון גראס. פי קאי- כנפיים ברוטב צ’ילי-תפוז.
מה תשתו? אמרלד ריזלינג טרה של יקבי טפרברג, קברנה סובניון יובלים של דלתון, 1/3 בירה מהחבית.

ה-Paper Moon, עושה חשק לבקר באחד מסניפי הרשת הקרובים וליהנות מחוויה של בילוי שווה, טעימה ומשתלמת כמו שיודעת הרשת להציע בעשר השנים לקיומה.

התפריט מוגש במרבית סניפי הרשת החל מ 22:30. לבירורים נוספים על התפריט וסניפים, ניתן לפנות לאתר הרשת: www.japanika.net

אודות רשת ג’פניקה
רשת ג’פניקה היא רשת מסעדות סושי ומטבח אסיאתי אשר הוקמה לפני כעשור עם סניף ראשון ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הרשת הייתה הראשונה להנגיש את הסושי והמטבח האסיאתי ולהתאימו אל החיך הישראלי. כיום הרשת מונה 25 סניפים, מעסיקה כ- 2400 עובדים וכ- 17 אלף סועדים פוקדים את כל אחד מהסניפים מידי חודש. חווית הלקוח ברשת מורכבת משילוב של מנות טעימות העשויות מחומרי גלם איכותיים וייחודיים לרשת, מגוון אלכוהול רחב, עיצוב לפי תורת הפאנג שווי אשר מקנה חווית אירוח אסתטית, נעימה, ומזמינה. בשנה האחרונה החלה הרשת תהליך של מיתוג מחדש אשר כלל פתיחת סניפים חדשים ושדרוג הקיימים. תהליך המיתוג כלל גם קו קולינארי מרענן של הרחבת קשת הטעמים האסייתים תוך התחשבות בחיך הישראלי.

רשת ג’פניקה – השרון
הרצליה – סדנאות 10 הרצליה פיתוח
כפר סבא – ויצמן 207 מתחם G כפר סבא
נתניה – גיבורי ישראל 5 מתחם גנדן נתניה
רעננה – אחוזה 95 רעננה

תגובות