עדי טל זכתה במקום הראשון בתחרות כתיבה ארצית

ראש העיר שלום בן משה: “הבאת כבוד לעיר. אנו גאים בך על הרעיון, על הזכייה ועל הכתיבה היצירתית והכישרונית ומאחלים לך הצלחה בהמשך הדרך”
עדי טל, תלמידת כיתה ט’ מחטיבת היובל ראש העין זכתה בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות כתיבה יוצרת מטעם אגודת הסופרים העברים בישראל.

עדי, תושבת העיר, הגיעה השבוע לביקור אישי אצל ראש העיר, יחד עם הוריה, יהונתן ורונית טל ומנהלת בית הספר , מיכל ממן, הציגה לו את הסיפור שכתבה ושיתפה אותו בתהליכי הכתיבה שקדמו לתחרות.

את תעודת ההצטיינות והזכייה בתואר קיבלה עדי על הסיפור שכתבה "עולם משלה". בסיפור, מוצגות שתי עלילות הקשורות זו בזו בקשר של אהבה עצמית, סיפור מסגרת וסיפור פנימי. בסיפור המסגרת, מסופר על תלמידה בחטיבת הביניים, הלומדת בבית הספר אך איש אינו רואה אותה. היא אוצרת לתוכה רגשות המעידים על ניתוק ובדידות ואילו עולמה הפנימי הוא ההיפך הגמור מדמותה במציאות. היא מציירת ומפליגה בדמיונה אל עולם שאת שביליו היא מכירה היטב. היא מבינה שהעולם שבראה נותן לה מעמד כיוצרת למען עצמה. כדי שיראו אותה, היא עוזבת את עולמה היציב ועושה צעד אחד קדימה לעולם שמבחינתה מאיים, אך היא יודעת שהיא צריכה לעשות צעד לשינוי על מנת להצליח בו.

ראש העיר שלום בן משה: ""הבאת כבוד לעיר. אנו גאים בך על הרעיון, על הזכייה ועל הכתיבה היצירתית והכישרונית ומאחלים לך הצלחה בהמשך הדרך. ברכות לחטיבת היובל ולצוות החינוכי בניהולה של מיכל ממן על היוזמה לפתח כישרונות ולמצות את הפוטנציאל הגלום בתלמידים".

תגובות