משרד התחבורה: לא תותר חנייה של יותר מ- 3 אוטובוסים במסוף קפלן בכפר סבא

לאחר אינספור תלונות תושבים עבר מסוף האוטובוסים של חברת מטרופולין בשכונת קפלן למיקום חדש בחניון התע”ש
בפגישה משותפת בין גורמי המקצוע בעיריית כפר סבא, משרד התחבורה וחברת מטרופולין סוכם כי לא תותר חנייה של יותר מ- 3 אוטובוסים במסוף האוטובוסים בשכונת קפלן. בכל מקרה של הפרת הסיכום בין הצדדים יטופל הנושא ע"י משרד התחבורה.

בזכות מהלך זה נמנע המטרד הגדול של חניית אוטובוסים רבים בשכונה, פגיעה בתושבים ותוגברה הבטיחות בדרכים. מדובר במהלך אותו הוביל ראש העיר ובוצע ע"י עמירם מילר מחזיק תיק התחבורה.

כזכור, מסוף האוטובוסים של חברת מטרופולין היווה במשך זמן ארוך מפגע בטיחותי בשכונה. אוטובוסים רבים חנו במקום, גרמו מטרדי רעש, חסמו את שדה הראיה של התושבים במקום ואף סיכנו את חיי העוברים והשבים. בהמשך לפניות רבות של תושבים הוחלט לבחון מספר אפשרויות שיאפשרו לתת מצד אחד מענה לתושבים ומצד שני לבחור במקום נוח שיהיה מקובל גם על חברת מטרופולין.

לאחר בדיקה מעמיקה הוחלט יחד עם חברת האוטובוסים להעביר את המסוף לחניון ברחוב התע"ש . בעקבות מעבר מסוף האוטובוסים קווי האוטובוס של חברת מטרופולין יאספו נוסעים כרגיל בכיכר קפלן אולם לא יחנו ליד המסוף, אלא יורידו נוסעים וימשיכו בדרכם. יש לציין כי לא תיפגע רמת השירות לתושבי השכונה עקב השינוי במיקום. כמו כן, באם תהיינה חריגות מהסיכום מתבקשים התושבים לעדכן את המוקד העירוני והעיריה גם היא תקיים מצידה מעקב.

בן חמו אמר בתגובה "תושבי שכונת קפלן כמו כל תושבי העיר זכאים לאיכות חיים נאותה ולבטיחות מרבית בדרכים. אני מודה למחזיק תיק התחבורה עמירם מילר על שפעל ללא ליאות על מנת לקדם את העברת מסוף האוטובוסים למיקום החדש והטוב. בזכותו ובזכות פועלו חסר הפשרות הוסר המטרד שפגע בתושבי השכונה".

עמירם מילר מחזיק תיק התחבורה אמר כי "המעבר של המסוף למיקומו החדש היה כרוך בהתכתבויות רבות עם חברת מטרופולין. אנו ראינו לנגד עינינו את טובתם של תושבי השכונה ולאחר מאמצים מרובים עלה בידינו לשכנע את הגורמים בחברת מטרופולין. אני מקווה כי הצעד החדש אכן יפתור את מטרדי הרעש והבטיחות בדרכים ויאפשר לתושבים איכות חיים ראויה. ברצוני להודות למשרד התחבורה ולמטרופולין על שתוף הפעולה הפורה".

תגובות

תגובות