בעקבות מאבק ההורים עכשיו זה רשמי: מחירי הצהרונים העירוניים יופחתו בכפר סבא

מחיר הצהרונים יופחת ל- 1160 שקלים. תהיה אפשרות לבחור בצהרון בסיסי יותר במחיר של 1070 ₪.
ההורים נאבקו להורדת מחירי הצהרונים הגבוהים בכפר סבא ולאחר הפגנה בה הבהירו כי יחריפו המאבק, הודיעה השבוע העירייה כי ועדת הצהרונים, סיימה בימים אלה את דיוניה והגישה לכל הגורמים הרלוונטיים את מסקנות הבדיקה. על פי המסקנות יופחת מחיר הצהרונים ל- 1160 ₪.

מחיר הצהרונים יופחת לאחר שהעירייה הודיעה כי תספוג חלק ניכר מתקורות הצהרון. כמו כן, תהיה אפשרות לבחור בצהרון בסיסי יותר במחיר של 1070 ₪.

בכל בית ספר תפעל רק מתכונת אחת של צהרון. כל בתי הספר שבהם פעלו צהרונים בשנה שעברה בחרו במתכונת הרגילה. לגבי בתי ספר חדשים הנושא ייבחן מול ועדי ההורים של בתי הספר. כמו כן, דמי רישום בסה"כ 100 ש"ח יגולמו בתשלום הראשון לצהרון. במידה והרישום יבוטל לא יוחזרו להורים דמי הרישום וזאת על מנת למנוע כפילויות ברישום.

בנוסף לכך תינתן גם האפשרות לשלוח ילדים ל- 3 או 4 ימים בכל מתווה של צהרון. המחירים החדשים הינם- לצהרון רגיל (3 ימים)- 910 ₪, רגיל (4 ימים) 1010 ₪, צהרון בסיסי יותר- 820 ₪ (3 ימים), 920 ₪ (4 ימים).

ראש העיר יהודה בן חמו: "עיריית כפר סבא פועלת כל העת כשטובת תושביה לנגד עיניה. וועדת הבדיקה לנושא הצהרונים שמיניתי הגישה לי את המסקנות ואנו נפעל כדי ליישמם כבר בשנת הלימודים הקרובה. אני שמח שהצלחנו להוזיל את מחירי הצהרונים תוך שמירה על איכות מבחינת תכנים ופדגוגיה. אני מודה למנכ"ל העירייה אשל ארמוני, לגורמי המקצוע בעירייה ולוועד ההורים העירוני על העבודה המעמיקה שעשו תוך זמן קצר מאד. חשוב להדגיש כי העירייה וועד ההורים ימשיכו לפעול בצוות משותף כפי שנעשה גם בשנים הקודמות".
אשל ארמוני מנכ"ל העירייה, "עיריית כפר סבא שמה לעצמה למטרה להפחית את מחיר הצהרון אך במקביל לשמור על איכות הצהרונים מבחינת תכנים החווייתיים והחינוכיים, כשהמטרה שניצבה לנגד עיני כולם היא מקסום השירותים הניתנים לילדים במסגרת הצהרונים תוך הקפדה על איכות גבוהה ללא פשרות".

תושבים המעוניינים להירשם ולקבל מידע על הצהרונים, יוכלו לעשות זאת באתר העירוני או באמצעות מרכז השירות בימים א-ה בין השעות 16:00-19:00 טלפון 09-7640881

תגובות

תגובות