פסטיבל בין הכרמים נמשכת גם השנה

הפרויקט של עידן רייכל יפתח בליל ט”ו באב את פסטיבל בין הכרמים במרום הגליל 
פסטיבל ‘בין הכרמים’ במרום הגליל שיתקיים באוגוסט ביוזמתה של המועצה האזורית מרום הגליל זו השנה השמינית מציע שלל אירועים מיוחדים, ביניהם אחד האירועים הגדולים במופעי המוסיקה בגליל בקיץ הקרוב: הפרויקט של עידן רייכל במופע לפתיחת הפסטיבל שיתקיים בעין הוזים בליל ט"ו באב, 11.8 באווירה מיוחדת בלב היער תחת כיפת השמיים.

על הפרויקט של עידן רייכל נאמר כבר הכול. בעשור האחרון התווה רייכל גוון מוסיקאלי חדש שהגיע לכל בית בישראל ולקהל אדיר מעבר לים.ביחד עם אנסמבל יוצא דופן של מוסיקאים מוכשרים בעלי אישיות בימתית כובשת בניצוחו של עידן רייכל.

יחד הם מביאים אל הבמה מופע אנרגטי ומרגש באיכויות בינלאומיות. המופע "רבע לשש" שהושק בסדרת הופעות רצופות בקיסריה אליה, כמו גם לשאר המופעים מאז, אזלו כל הכרטיסים. נראה כי רייכל, בדרכו המוסיקאלית הייחודית החדיר את פס הקול של הפרויקט בארץ ובעולם.

הפרויקט ישתלב באווירה הקסומה של עין הוזים בלב יער בירייה שבמרום הגליל לאור הירח המלא ושדרות הכרמים ויעניק לקהל חוויה אנרגטית מרגשת עם המקצבים והשירים היפים שהפכו לפסקול של העשור. טרם המופע תיפתח ביער שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי ובית קפה בטבע שיעשירו את החוויה – בליל ט"ו באב, חג האהבה במסורת היהודית.

"מתחם המופעים בעין הוזים, ממש בלב היער, בין הכרמים הרבים של מרום הגליל, הוא אחד ממתחמי המופעים המיוחדים בישראל", מסבירה מנהלת הפסטיבל ומנהלת התיירות במועצה האזורית מרום-הגליל מזל אלקלעי, "לאחר שבשנים האחרונות הופיעו ביער מול אלפים האמנים הגדולים ביותר, ביניהם ריטה, יהודה פוליקר, עמיר בניון ואמנים גדולים נוספים, אנו שמחים להמשיך את המסורת ולקיים את המופע של עידן רייכל אליו צפויים להגיע אלפים רבים".

עוד בפסטיבל בין הכרמים ביישובי מרום הגליל – מופעי מוסיקה תחת כיפת השמיים, סיורים ליליים לאור הירח, ירידים גליליים, הדרכות וטעימות יין ביקבים הרבים, טיולים מודרכים ברגל או ברכבי שטח, ארוחות מיוחדות במסעדות באזור, סדנאות ומופעים בטבע, פעילויות לילדים ולכל המשפחה, מיסטיקה ובעיקר – הרבה אווירה ייחודית,יין ,אהבה ורומנטיקה.

המופע רבע לשש של עידן רייכל – יום שני, ט"ו באב, 11.8, בשעה 21:00 בעין הוזים (סמוך לישוב קדיתא).
פתיחת שערים 19:00- במקום שדרת יקבי בוטיק, דוכני אוכל גלילי, בית קפה בטבע.
מומלץ לבוא בלבוש חם, הישיבה על כסאות (לא מסומנים) תחת כיפת השמיים.

כרטיס במכירה מוקדמת: 180 ₪ / תושבי מרום הגליל ומנויי e ירוק (בהצגת ת"ז) 150 ₪
בערב המופע: 200 ₪ במזומן בלבד
 

תגובות