פרויקט “מזרחי לופט” הוד השרון

הוא אחד הפרויקטים היוקרתיים במתחם 1200 שבהוד השרון, נותרו חמש דירות בנות חמישה חדרים בגודל של 141 מ”ר + 40 מ”ר מרפסת . המאפיין העיקרי שמושך את הרוכשים הוא עיצוב הדירות המיוחדות שתוכננו בו 
בימים אלו, ניתן לומר בוודאות כי פרויקט "מזרחי לופט" שתוכנן ע"י מעצב העל פיליפ גינסברג, הוא אחד הפרויקטים היוקרתיים במתחם 1200 שבהוד השרון, נותרו חמש דירות בנות חמישה חדרים בגודל של 141 מ"ר + 40 מ"ר מרפסת .

המאפיין העיקרי שמושך את הרוכשים הוא עיצוב הדירות המיוחדות שתוכננו בו, בעיקר בדמות בניין מגורים בגובה 14 קומות הכולל 34 יחידות דיור, שני מרתפי חניה ושלוש דירות בכל קומה. המגדל נמצא בפינה הצפון מערבית של תכנית אר 1200 ונמצא בצמוד ומעל לכפר מלל הירוק וכוללת 2,300 יחידות דיור ושטח מסחרי גדול בן 5,500 מ"ר.

המגדלים בשכונה הינם בני 14-23 קומות ומשקיפים על כפר מל"ל. בנוסף לחשיבת הבנייה, בשכונה קיים בית ספר ירוק ראשון מסוגו המונה 470 תלמידים, תושבי האזור וכ-30 אנשי חינוך. בית הספר שם לפניו לקדם ולעודד הערכה וידע לטבע בקרב תלמידיו ומחנך על פי עקרונות סביבתיים.

על תכנון המגדל אמון האדריכל פיליפ גינזבורג והוא כולל דירות בנות 5-6 חדרים בגודל 160-300 מ"ר ובהן לופטים ומיני פנטהאוזים יוקרתיים. המגדל משלב מפרט גבוה ויוקרתי הכולל חיפוי יוקרתי של אבן, זכוכית ואלומיניום, לובי בגובה כפול, שתי מעליות, מרפסות בגדלים של 20-80 מ"ר ועוד. מחירי הדירות יחלו ב-2.150 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים ו-2.95 מיליון שקלים לדירת לופט בת 6 חדרים. מחירי הפנטהאוז יחלו ב-3.9 מיליון שקלים. בפרויקט נותרו 3 לופטים 175 מ"ר ו-195 מ"ר, 6 חדרים ו 2 פנטהאוזים עם נוף לים. בעלי הדירות יקבלו את דירותיהם כבר בסוף השנה. המגדל, הוא למעשה שלב א’ של הבנייה במקום, כאשר בעתיד מתכננת קבוצת מזרחי לבנות בשלב ב’ בניין נוסף שיכלול 76 דירות.

רוני מזרחי, מנכ"ל קבוצת מזרחי: "מדובר בפרויקט מיוחד עם דירות מיוחדות שקבלנים אחרים לא בונים. אמנם מדובר בבניין יוקרתי גבוה אך עם מעט מאוד דיירים. הפרויקט מציע לדייריו גם חדר כושר ומועדון דיירים קלאסי עם אבזור ייחודי. התכנון הייחודי של המגדל מציע לדיירים פרויקט איכותי עם דירות לופטים מיוחדות ודירות ענק במקום שקט ומיוחד בהוד השרון.

תגובות