פתח תקווה : כותבים צעירים במתנ”ס השכונתי

השנה התקיימה סדנה לכתיבת סיפורים קצרים בנושאי איכות החיים, כמו הפרדת פסולת ושמירה על הניקיון. בטרם קיום הסדנה יצאו הילדים לשטח במטרה לאתר מפגעים סביבתיים, עליהם כתבו הילדים סיפור, תוך שהם מציעים פתרונות למפגעים
מתנ"ס רמת ורבר, מקיים זו השנה השלישית את אירועי חגיגת הספר העברי. פעילות זו כללה, בין היתר, פעילות עם 40 ילדי הצהרון בגילאי 6-9 .

בשונה משנים עברו, השנה התקיימה סדנה לכתיבת סיפורים קצרים בנושאי איכות החיים, כמו הפרדת פסולת ושמירה על הניקיון. בטרם קיום הסדנה יצאו הילדים לשטח במטרה לאתר מפגעים סביבתיים, עליהם כתבו הילדים סיפור, תוך שהם מציעים פתרונות למפגעים.

סדנת כתיבת הסיפורים התקיימה בצהרון בו רוב הילדים אינם דוברים עברית כשפת אם בביתם, ובכל זאת הצליחו לכתוב סיפורים מצוינים, כל זאת בהנחיית יעל נאור ואיריס צברי ובשיתוף עם יחידת המחזור באגף התברואה, מינהל שפ"ע.

גולת הכותרת הייתה בסיום הפעילות הייחודית עת עלו ששת הזוכים: לינוי שטיין, ליה מרקוביץ’, עמליה ירסולוב, איתן זילבר, בטי צירינן ודיאנה פודבריוזקין לבמה, על מנת להקריא את תוצרתם לכלל ילדי הצהרון. כל אחד מהזוכים קיבל במתנה את הספר "אומנות העיצוב מהזבל", שכתבו, מחזרו ויצרו איריס עץ- הדר ויוסי פורטל.

לדברי יעל נאור, מתנ"ס רמת ורבר ירחיב ויעמיק במהלך השנה הקרובה את הפעילות בנושא קיימות ושמירה על איכות הסביבה, וכן יקיים פעילויות בנושא הפרדת פסולת ושמירה על איכות החיים האישית והגלובאלית.

תגובות