פרויקט בית חם יצא לדרך

אגודת צער בעלי חיים בישראל, אשר שעריה תמיד פתוחים בפני כל בעל חיים במצוקה, קלטה בחודשים האחרונים עשרות גורי חתולים. במשך שבועות ארוכים טיפל צוות האגודה במסירות בגורים החמודים, וכעת, בהגיעם לגיל שלושה חודשים, הם מועמדים לאימוץ 
בארגוני בעלי החיים מכירים היטב את התופעה: מדי שנה באביב, עונת ההמלטות של החתולים מביאה עמה המוני גורים. רובם נולדים ברחוב לחתולים חסרי בית לתוך מציאות אכזרית המקשה עליהם לשרוד, וחלקם נולדים לחתולת בית שבעליה לא דאגו לבצע ניתוח עיקור.

אגודת צער בעלי חיים בישראל, אשר שעריה תמיד פתוחים בפני כל בעל חיים במצוקה, קלטה בחודשים האחרונים עשרות גורי חתולים. במשך שבועות ארוכים טיפל צוות האגודה במסירות בגורים החמודים, וכעת, בהגיעם לגיל שלושה חודשים, הם מועמדים לאימוץ. על פי מדיניות האגודה, כל הכלבים והחתולים הנמסרים לאימוץ, יוצאים מבית המחסה רק לאחר שעברו ניתוח עיקור או סירוס, וזאת כדי למנוע התרבות בלתי מבוקרת של גורים אשר מתקשים למצוא בתים מאמצים.

כדי לעודד את אימוץ גורי החתולים המתוקים הכינו באגודה סדרת תמונות בשילוב חפצים צבעוניים מעולם התינוקות. הגורים המצולמים ועוד חתולים וכלבים רבים, גורים ובוגרים, גזעיים ומעורבים, ממתינים בקוצר רוח בבית המחסה של אגודת צער בעלי חיים בישראל לבתים מאמצים אוהבים וחמים. את המאמצים יקבל צוות יועצי אימוץ מנוסה, אשר יסייע להם לבחור את בעל החיים המתאים ביותר וזאת על מנת שבעל החיים יגדל בביתו החדש במשך כל ימי חייו.

שיימס – גור חתולים בצבע אפור מנומר בן שלושה חודשים, סקרן ושובב. הוא פעלתן, אנרגטי ומאוד אוהב משחקים וצעצועים. מחכה כבר בקוצר רוח להתחיל את החיים ולחוות דברים חדשים.

פליקס – חתול מעורב בצבע שחור-לבן בן שלושה חודשים, מתמסר ובעל אופי נוח. מחפש פרטנר רציני שעמו יוכל לבנות קשר מחייב ורציני ולחיות חיים מלאים ברגעים שמחים וצבעוניים.

יוסי – גור מתוק ודעתן בן שלושה חודשים בעל מבט בוחן וסקרנות לחקור את פלאי העולם. הוא חברותי, יוצר קשר מצוין ומחפש אחר בעלים שיעניקו לו כלים ומפתחות לחיים טובים ומאושרים.

אוסקר – גור שובב בן שלושה חודשים, עצמאי אך קשוב. הוא אוהב להשתולל ולשחק ואז לתפוס תנומה כמו תינוק. ישמח למצוא מישהו שיזרוק עבורו את הקוביות וישנה לו את המזל.

איסט – גור ממיס בן שלושה חודשים שכבר ממש רוצה לגדול ולהחכים. הוא מתעניין ומסתקרן מכל דבר וזקוק לבעלים אוהבים שיצעדו עמו בשבילי האוניברסיטה של החיים.

סרוליק – חתול חברותי ומתפנק בן שלושה חודשים שמחפש תשומת לב ופינוקים. מבקש לבנות את חייו, לבנה אחר לבנה, ללא חומות הגנה בבית יציב ואוהב.

סטון – גורה קטנטנה ועדינה בת שלושה חודשים, שמחכה בקוצר רוח לגלות את החיים. היא אוהבת ליטופים ומוכנה להתמסר ללא תנאים בתנאי שהיא לא תיכווה בדרך.

ג’נה – גורה חמודה וטובת לב בת שלושה חודשים, שיודעת לסובב ראשים ולמשוך תשומת לב. היא סקרנית, אוהבת הרפתקאות וכבר מוכנה לקפוץ למים עמוקים ולבנות קשר מחייב לכל החיים.

מיסטי – גורה מקסימה, לבבית ומלאת שמחת חיים בת שלושה חודשים. מחפשת מישהו שיודע לפנק, להתכרבל ולהתחבק. מבטיחה להעניק בחזרה המון אהבה וגרגורים.

קסם – גורה עדינה ורכה בת שלושה חודשים, נעימה למגע ובעלת אופי נפלא. רוצה כבר להתחיל את חייה בבית חם ואוהב ולגלות את כל מה שיש לעולם להציע. כל מי שיאמץ אותה יזכה במתנה גדולה ואוהבת לכל החיים.

כריס – תינוק קטן ומתוק בן שלושה חודשים, שכל מבוקשו הוא בית אוהב ובעלים שילוו את צעדיו הראשונים ויובילו אותו לאורך כל תחנות החיים. הוא שובב, מלא רוח שטות ויכניס המון אושר ושמחה לביתו החדש.

לוסי – תינוקת מתוקה ומעט ביישנית שזקוקה למישהו שייתן לה ביטחון ויעזור לה להיפתח. היא אוהבת להשתזף וליהנות מקרני השמש ומביטה באופטימיות אל האופק, שם מחכה לה בית חם ומפנק.

מרשמלו – גור מתוק בן שלושה חודשים הלובש תמידית גרביים לבנים, פעלתן, אנרגטי ואוהב צעצועים. נהנה לבחון דברים וחולם על חיים טובים בגוונים ורודים, רצוי בחיק אנשים אוהבים ודואגים.

ג’ינג’ר – גורת חתולים טובת לב ובעלת אופי רגוע ונינוח, שאוהבת ללמוד ומחכה כבר לצבור ניסיון בבית הספר של החיים. היא מתלטפת, אוהבת מגע ומקווה למצוא אהבה רצינית ומחייבת.

מונה – גורה שובבה ואנרגטית בת שלושה חודשים, סקרנית ואוהבת גירויים. היא חברותית, מסתדרת היטב עם חתולים אחרים ומחפשת מישהו עם אנרגיות דומות.

בתמונה :אוסקר

תגובות