הישג בינלאומי לעיריית נתניה

הישג בינלאומי לעיריית נתניה עם הסמכתה לתקן הרביעי בעירייה, תקן לניהול אחריות חברתית 10000 המצטרף לתו הזהב (תו שניתן לעיריית נתניה על היותה מוסמכת לשלושה תקנים)
התקן הישראלי למערכת ניהול אחריות חברתית (Social Reponsibility SR), תקן זה, מעיד על נכונותה ומחויבותה של העירייה לפעול ע"פ עקרונות האחריות החברתית הכוללים בין היתר: צמצום פערים, טיפול באוכלוסיות חלשות, נשיאה באחריות, עמידה בנורמות אתיות גבוהות, שקיפות ודיווח, שיקולים מקצועיים בפתרונות ודילמות חברתיות, התנהגות מעבר לדרישות החוק ובניית מערך מדדים לניהול אחריו חברתית.

כמו כן, משולב התקן החדש עם מערכות ניהוליות אחרות בהן מחזיקה העירייה: מערכת ניהול ISO 9001, מערכת ניהול סביבתית ISO 14001, מערכת לניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה 18001.

תעודת ההסמכה הוענקה למנכ"ל העירייה, יצחק (איזי) ענבר, סגן ומ"מ ראש העיר, אלי דלל, סמנכ"לית וראש המנהל הכללי, חיה שניידר ומנהלת האגף לאיכות ותכנון, אילנה לונגו.

משתתפי הכנס, מנהל מכון התקנים, דני גולדשטיין, מנהל אגף איכות והסמכה במכון התקנים, עו"ד אלי כהן כגן, מנהל תחום איכות הסביבה ואחריות חברתית, ד"ר ניצן אייל, אשר ציינו כי עיריית נתניה הינה הרשות היחידה בארץ ובעולם, המוסמכת לתקן ניהול אחריות חברתית 10000.

מנכ"ל מכון התקנים, דני גולשטין: "עיריית נתניה יכולה להיות גאה בהסמכתה לתקן זה. העירייה לקחה על עצמה אחריות גדולה והצליחה במשימה, תושבי העיר ועובדי העירייה יכולים להיות גאים בהשתייכותם לעיר שהוסמכה לתקן זה של אחריות חברתית. זהו הישג בקנה מידה לאומי ובין-לאומי".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני גאה על הסמכת העירייה לתקן האחריות החברתית 10000 המצטרף לתו הזהב. הסמכה זו, שהינה הישג בקנה מידה ארצי ובין-לאומי, מעידה על עמידתה של העירייה בעקרונות אחריות חברתית במגוון תחומים, והינה הודות לעבודה מאומצת של עובדי העירייה המסורים. אני מברכת ומודה לכל העוסקים במלאכה".

מנכ"ל העירייה, יצחק (איזי) ענבר: " התקן לניהול אחריות חברתית 10000 אליו הוסמכה העירייה כמו גם תקנים נוספים אליהם הוסמכה, מעידים על אמנת השירות שנחתמה ע"י עובדיה ומנהליה ועל מדיניות העיר. עיריית נתניה מציבה לעצמה יעדים חדשים בכל פעם כדי לשרת את הציבור. נמשיך להוביל ולקחת על עצמנו משימות ויעדים חדשים בכל התחומים".
 

תגובות