כפר סבא : חנוכת מגרש הספורט המקורה בבית הספר גולדה

הקירוי מאפשר לתלמידי בית הספר לעסוק בפעילות ספורטיבית בצורה רב עונתית- בעונת הקיץ כשיש שמש חזקה וגם בעונת החורף כשגשום
תלמידי בית הספר "גולדה מאיר" בכפר סבא קיימו אירוע שוק קח- תן ירוק ומקיים לציון חנוכת מגרש הספר המקורה החדש, שהותקן בבית הספר לאחרונה. המגרש המקורה, הפך ליום אחד לשוק ססגוני, בו כל תלמיד- הציג את מרכולתו והתנסה "במכירה וקנייה"- של מוצרים שונים.

התלמידים הביאו מבתיהם, ספרים, משחקי קופסה, תמונות, דובונים ופריטים נוספים שהושמו על גבי מרבדים, קיבלו מהצוות החינוכי- שטרות (מדומים) שעל גביהם- דיוקנה של גולדה מאיר- ועברו בין הדוכנים, לרכישת המוצרים המוצעים. בין שאר הערכים החברתיים שחוו הילדים במהלך היום ניתן לציין- התנסות בסחר – מקח וממכר, תכנון התקציב ויצירת סדרי עדיפויות.

הקירוי שהותקן במגרש הספורט ע"י המחלקה לתחזוקת מבנים באגף ההנדסה בעיריית כפר, הינו קירוי קשיח ואיכותי בגודל 784 מ"ר. הקירוי מאפשר לתלמידי בית הספר לעסוק בפעילות ספורטיבית בצורה רב עונתית- בעונת הקיץ כשיש שמש חזקה וגם בעונת החורף כשגשום.

כמו כן, בנוסף להגנה מהשמש והגשם, נוצרת באופן טבעי מתחת לקירוי מעין סירקולציה של אוויר הגורמת לכך שבקיץ יהיה יותר קר מתחת לקירוי ובחורף חם יותר. בנוסף על מנת לאפשר לתלמידים להשתמש במגרש גם בשעות הערב הותקנו מתחת לקירוי פנסי תאורה מיוחדים המאפשרים פיזור אור יעיל בשעות החשיכה. עלות הפרויקט 860,000 ₪, והעבודות הינן במסגרת תכנית רב שנתית לקירוי מגרשי הספורט בבתי הספר ועד כה בוצע קירוי בבתי הספר – שילה, ברנר והדמוקרטי.

ראש העיר יהודה בן חמו, "עיריית כפר סבא משקיעה משאבים רבים על מנת לשדרג את מתקני הספורט ברחבי העיר כולל מתקני הספורט בבתי הספר. אנו נערכים לקירוי מגרשי הספורט בבתי הספר בעיר בצורה מסודרת ושיטתית. אני מקווה כי התלמידים בבית הספר ייהנו ממגרשים משודרגים שישפרו גם את ההישגים הספורטיביים שלהם. הפרויקט בוצע בתאום עם הנהלת בית הספר בראשות רחל סיבוני ואני מודה לה, למורים ולתלמידים על הסבלנות בעת ביצוע העבודות".

מנהלת בית הספר רחל סיבוני, הודתה מקרב לב- לעירייה וליושב בראשה, מר יהודה בן חמו
ולאגף החינוך וליושב בראשו, מר דב רקוביץ, על הדאגה לתלמידי בית הספר, ההתחשבות בצרכיהם, וההשקעה האדירה בדמות הקירוי הנפלא. "תודה מקרב לב, על העשייה הברוכה שלכם, לטובת ילדינו.

תודה על שזכינו לראות, חיוכי ילדים והורים וכן מורות. השיחה היום נסבה, סביב איכות החיים, שהעניק הקירוי לילדי ומורי בית הספר".

תגובות