רחוב הכלנית בכפר סבא: מאות דירות נותקו ע”י חברת החשמל לילה שלם לטובת קבלן בניין

שוב הפסקת חשמל ללילה שלם בכלנית: נכה שפנה לחברת החשמל והסביר שקשה למשפחה מאוד לעבור לילה ללא חשמל וללא תאורה לא הועילו החשמל נותק “עברנו לילה קשה ללא חשמל”
"לפני כחודשיים, לשם ביצוע עבודות כלשהם, החליטה חברת החשמל לנתק את החשמל בבניין שלנו, ברחוב הכלנית 13 בכפר סבא, לכל הלילה. ההודעה על כך נתלתה בכניסה לבניין בהתראה קצרה מאוד, אבל מייד כשראיתי אותה פניתי לחברת החשמל", כך מספר התושב להשרון פוסט "אני נכה, אמי שאני מתגורר איתה פנסיונרית ובמצב שלנו מאוד בעייתי בשבילנו לעבור לילה ללא חשמל וללא תאורה. פניות חוזרות לחברת החשמל עם בקשה להתחשב בנו ולעשות את העבודות שדורשות את ניתוק החשמל במשך היום, אז לפחות יש לנו לאן ללכת ואור בחוץ, לא הועילו, החשמל נותק ועברנו לילה קשה ללא חשמל".

הבעיה הגדולה היא שעברו רק חודשיים והשבוע שוב נתלתה בכניסה לבניין הודעה על ניתוק החשמל לכל הלילה בעוד שבוע. "לצערי הקושי שלי להסתדר ללא חשמל לכל הלילה הוא הרבה יותר גדול מהפעם הקודמת. אני סובל מרגישות קיצונית לחום ואיני מסוגל בתקופה זו של השנה לשהות בחדר ללא קירור יותר מחצי שעה, אפילו בלילה, שלא לדבר על כך שאיני מסוגל לישון במצב הזה. מעולם לא הובהר לנו על אילו עבודות חשמל מדובר, ומדוע עבור עבודות אלו יש צורך לנתק את החשמל שוב ושוב דווקא בלילה ולכל הלילה". 

מחברת החשמל נמסר:"צר לנו על אי הנוחות הנגרמת בשל ביצוע העבודות. העבודות מתבצעות בשעות הלילה , על פי דרישת המשטרה.
ברחוב מתבצעות עבודות הרחקת רשת החשמל לטובת קבלן פרטי. ההפסקה הקודמת בוצעה לשם בהצבת מנוף באתר הבניה ועבודות הרחקת רשת החשמל, העבודה לא הסתיימה באותו הלילה, מפאת מזג האוויר הסוער שהיה". 

תגובות