תומר היימן מונה לראש מינהל הנדסה בעיריית רעננה

ועדת המכרזים העירונית בחרה השבוע בתומר היימן לתפקיד ראש מינהל הנדסה בעיריית רעננה, במקומו של שלמה גואטה, שפרש באחרונה בשל סיבות אישיות
עיריית רעננה נמצאת בימים אלה בשיאה של תנופת בנייה במסגרתה הולכות ונבנות שכונות ‘נווה זמר’, ‘נאות עוזי’ וכן מתוכננות עבודות תשתית נרחבות ברחבי העיר.

בנוסף, ניצבות בפני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אתגרים חדשים ומורכבים, עם הסמכתה כוועדה עצמאית ועל רקע ההליך המתקדם לאישור תוכנית המתאר העירונית החדשה.

תומר היימן, בעל תואר M.A בתוכנית מצטיינים במסלול מדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית, בעל תעודת מתכנן עירוני מהאוניברסיטה העברית ובוגר תוכנית מעוז – SEAL למנהיגות ציבורית וחברתית בישראל וחבר ועדת ההיגוי של תוכנית ‘עתידים למגזר הציבורי’.
בתפקידו האחרון שימש ראש צוות תכנון מרחבי בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז. בעברו שימש גם בתפקידים במינהל התכנון במשרד הפנים ובאגף התכנון במינהל מקרקעי ישראל.

כמו כן, יזם וייסד את ‘תוכנית הצוערים למערך התכנון והבנייה’ המכשירה סטודנטים מצטיינים לתפקידים מובילים בוועדות התכנון ברשויות המקומיות בישראל,

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי: "אני מברך את תומר היימן עם בחירתו לתפקיד בתקופה כה משמעותית ומאתגרת, כאשר רעננה נמצאת בעיצומה של תנופת בנייה ופיתוח. תומר מהווה תוספת משמעותית למנהל ההנדסה ואני משוכנע כי יבצע את תפקידו בהצלחה רבה. ניסיונו הרב בנושאי התכנון והבנייה והכרתו את המערכות הממשלתיות השונות, יסייעו בידו לקדם את מנהל ההנדסה בעיריית רעננה".

סגן ומ"מ ראש העירייה ומ"מ, עו"ד איתן גינזבורג: "הניסיון של תומר היימן והידע המקצועי שצבר, יסייעו לו רבות להוביל את מינהל ההנדסה אל מול האתגרים המשמעותיים העומדים מולנו בכל הקשור לתכנון ופיתוח של העיר רעננה".
 

תגובות