את גמר המונדיאל רואים באצטדיון המושבה בפתח תקווה

לראשונה בישראל לכל לקוחות Visa* מובטחת חווית קרנבל מונדיאל ייחודית: מסיבה, הופעה והקרנת משחק הגמר באצטדיון המושבה, פתח תקווה
חברת ויזה תקיים ב-13.7 הקרנה מיוחדת של גמר המונדיאל והפנינג כדורגל ענק באצטדיון המושבה בפתח תקווה. האירוע יכלול, לצד השידור המיוחד של גמר המונדיאל על מסך ענק של כ-280 מ"ר, הופעה של פאבלו רוזנברג ומסיבת ענק עם DJקיקה סמואל, רקדניות ברזילאיות ועוד.

הקהל הרחב שיגיע לאי ייהנה מצפייה במשחק על מסך ענק לצד פרשנות חיה של אפי טריגר, אלי ישראלי ושייע פייגנבאום. החגיגה הגדולה החל מ-19:30 .

עודד סלומי, מנכ"ל Visa אירופה בישראל: " אנו שמחים לאפשר ללקוחות ויזה בכל הארץ ליהנות מחוויית המונדיאל על גבי מסך ענק, לרקוד ולשמוח בקרנבל ולהרגיש שהם בברזיל".

האירוע הינו הטבה עבור כל לקוחות Visa בישראל וכרטיסים יוצעו במחיר של 19.90 ₪ בלבד לאדם (כולל שתייה ופיצוחים). כרטיסים לאירוע ניתנים להשגה באתר www.visamondial.co.il .

כל מחזיק כרטיס Visa יוכל לרכוש באתר עד 10 כרטיסים לו ולחבריו.

ל-Visa מסורת חסויות עשירה מאוד, הכוללת שותפויות באירועי ספורט מובילים בעולם. זה לה גביע העולםFIFA) ) השני, אך זו הפעם הראשונה ש-Visa משתמשת במשחק גמר המונדיאל כפלטפורמה למסיבת ענק ללקוחותיה מסוג זה ובהיקף השקעה כזה בישראל.

תגובות