אמיר שמר התמנה לסמנכ”ל מכירות EMEA בחברת אבטחת המידע ניוטרון

המהלך אמור להרחיב משמעותית את מערך המכירות והשותפים המקומי והבינלאומי של ניוטרון ולייצר צבר לקוחות ושותפים אסטרטגיים לחברה 
ניוטרון העוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות עילית מתקדמים לאבטחת מידע, הודיעה היום על מינויו של אמיר שמר לסמנכ"ל בכיר בחברה. אמיר יוביל את אסטרטגיית ומערך המכירות, התמיכה והשותפים. המהלך מצביע על העלאת הילוך של החברה בכניסה לשוק הארגוני המקומיוהבנלאומי. ניוטרון הצומחת בקצב מרשים, ביססה בשנה האחרונה את מעמדה בתחום העילית של איתור ומניעת מתקפות ממוקדות ( Zero-day), ונחשבת לאחת החברות החדשניות והמבטיחות ביותר בשוק, עם צבר הולך וגדל של לקוחות ארגוניים, כולל מספר ארגונים פדראליים בארה"ב.

ניר גייסט, מנכ"ל ניוטרון: "אמיר שמר מביא עימו איכות, ותק, נסיון בינלאומי, ותוצאות מוכחות בחדירה וביסוס של לקוחות אסטרטגיים ושווקים חדשים. אנחנו בטוחים ביכולתו לתרום לעליית מדרגה משמעותית בכל הקשור להגברת מודעות לתחום האיומים הממוקדים, למכירות פתרונות העילית של החברה, ולבניית מערך שותפים איזורי".

לפני הצטרפותו לניוטרון אמיר ניהל פעילות מוצלחת בחברות Promisec, CA, M-Systems (נרכשה ע"י Sandisk).

חברת Nyotron שהוקמה על ידי ניר גייסט ואחיו עופר גייסט הגיעה לפריצת דרך משמעותית בנושא אבטחת המידע . טכנולוגיית Paranoid אשר פותחה בחברה פועלת כולה בליבת מערכת ההפעלה (ה-Kernel), בזמן אמת כבר מותקנת במערכות המחשוב של הגופים הכלכליים והביטחוניים המותקפים ביותר במדינת ישראל .

עם ההתקנה, היא הופכת למעשה לחלק ממערכת ההפעלה, וניתוח הפעולות שהיא מבצעת מתבסס על פונקציות הליבה (רגע לפני שמערכת ההפעלה מבצעת אותן). הניתוח מתבצע לפי שפת תכנות חדשה שפותחה בניוטרון – השפה הייעודית הראשונה לניתוח לוגי של התנהגות אפליקטיבית. באמצעות שפה זו, Paranoid יודעת לבצע מיפוי קונטקסטואלי של כלל הפעולות במחשב ולדרג את רמת הסיכון שלהן בכל שלב ושלב – ביחס לפעולות הקודמות להן.

בשיטה זו, Paranoid מבינה את סדר הפעולות שהתבצע, את הקונטקסט, ואת הנורמטיביות שלו. המורכבות האלגוריתמית בה Paranoid עושה שימוש לשם חישוב הסיכון בזמן אמיתי ומשמעותה – ניצול מינימאלי של משאבי המחשב, והשפעה מינימאלית ביותר על קצב הפעולה שלו.

כאמור, Paranoid מחייבת שינוי דפוס חשיבה שהורגלנו אליו במשך 10 שנים. לא עוד יישומי אנטי וירוס, אנטי ספאם, אנטי רוגלות ועוד, המחייבים יצירת חתימה ועדכון ב-DB. תוכנת Paranoid היא הטכנולוגיה הראשונה בעולם שפותחה כדי להגן באופן אקטיבי מפני רוב סוגי איומי המחשב, במיוחד אלה שאינם ניתנים כיום לזיהוי. בבסיס הטכנולוגיה הבנה וישום גישה חדשנית של "ניתוח התנהגות". לראשונה, בתחום הטכנולוגי ובתחום אבטחת המידע, מיושמת טכנולוגיה המתבססת על הבחנה בין "טוב ורע" בטבע פעולות המחשב.

תגובות