רוני יוסטר נבחרה לייצג את ישראל באליפות העולם בחתירה אקדמית לנוער שתתקיים בהמבורג

רוני סיימה השנה את כיתה יא’ בתיכון בגין בעיר בממוצע ציונים של 92 כמצטיינת ומתכוננת בקדחתנות לתחרות החשובה במחנה אימונים בתל אביב
רוני יוסטר, תושבת העיר וספורטאית מצטיינת נבחרה לייצג את ישראל באליפות העולם לנוער עד גיל 18 בחתירה אקדמית, שתתקיים בחודש הבא. רוני מתמודדת בארץ בקבוצת גיל לנשים למרות שהיא רק בת 16.

לאור תוצאותיה הטובות, החליט האיגוד הישראלי לשלוח אותה לאליפות העולם לנוער בהמבורג גרמניה, בה היא תחתור על סירת יחיד, מול חותרות מעשרות מדינות בעולם.
רוני סיימה השנה את כיתה יא’ בתיכון בגין בעיר בממוצע ציונים של 92 כמצטיינת ומתכוננת בקדחתנות לתחרות החשובה במחנה אימונים בתל אביב.

שלום בן משה ראש העיר: "אנו שמחים על ההישג המכובד של רוני, המהווה גאווה לעיר ולמדינה ומאחלים לה הצלחה רבה בתחרות".
יש לציין כי רוני השתתפה השנה במספר תחרויות בארץ ובחו"ל ביניהם: אליפות הארץ לנשים בקטגוריה OPEN ללא הגבלת גיל, בה היא זכתה במקום שלישי למרות שהיא רק בת 16, אליפות פולין הפתוחה במרחק מיוחד של 8 ק"מ, שבה הגיעה למקום תשיעי מבין 26 מתחרות, במרחק של 4 שניות ממקום שלישי.

פולין נחשבת למעצמה בספורט הזה. באליפות הפתוחה של פולין לנוער שהתקיימה בעיירת KRUJZWIZEבה היא הגיעה למקום עשירי. אליפות ישראל לארגו (מכונות חתירה דמוי חתירה על המים) לקטגורית נשים בה היא זכתה במקום שלישי.

רוני סומנה ע"י הספורט ההישגי הישראלי כתקווה אולימפית לאולימפיאדת טוקיו ב- 2020 ואנו מאחלים לה הצלחה רבה.
 

תגובות

תגובות