אמני כפר סבא אירחו ילדים מהדרום

בשבוע שעבר אירחו אמני כפר סבא “אמן בעירו” תלמידי מגמת אמנות מהעיר אשדוד
קבוצת אמני כפר סבא "אמן בעיר" החליטו לתרות את חלקם בימים קשים אלו ולהזמין קבוצת תלמידים ולהנעים את זמנם מחוץ לטווח הטילים והאזעקות.

צפי בירן מספרת:"הזמנו תלמידים ממגמת אמנות באשדוד, ולאחר אין ספור טלפונים, סידורים, ישיבת הכנה וחלוקת תפקידים, הגיעו בבוקר ה-6.8.14 קבוצה של 22 תלמידים נרגשים בליווי מורתם לאמנות מרינה. התכנסנו בבית תרבות, באדיבותה ובעזרתה של תמר מנהלת המקום שפתחה בפנינו הן את המקום והן את ארונות הציוד כדי לקיים סדנה בת 3 שעות עם התלמידים".

את הסדנה הנחו שוקי, ורד ובת שבע בליווי צמוד של אמנים נוספים: גילת, עדה, ציפי, חיה וציונה, כולם חברי קבוצת "אמן בעיר". מרגש היה לראות את ההנאה וההשקעה של כל תלמיד בעבודתו.

המבוגרים הסתובבנו בין התלמידים ומלבד העצות והעזרה בעבודת היצירה הוו אוזן קשבת והתרגשו לשמוע את חוויותיהם והרגשתם בימים אלו.

בתום הסדנה, נסעו לסטודיו של האמנית עדה. התלמידים קיבלו הסבר על השימוש בכלים המיוחדים, סוגי האבנים לפיסול, התרשמו מהעבודות המדהימות וראינו מצגת של עבודותיה, על תהליכי העבודה מאבן גולמית לפסל סביבתי מרהיב. גולת הכותרת במצגת, עבודת הפיסול שעשתה עדה בביסבדאן בגרמניה עיר תאומה של כפר סבא, מתהליך הקמת הפסל ועד האירועים סביב היום המיוחד שבו הציגו אמנים מ -6 מדינות מכל העולם.

לפני שעזבו כל תלמיד התנסה בקיפול צלע אחת מתוך הפסל שעדה יצרה בביסבדאן. את השעתיים האחרונות בעירנו בילו הילדים בבריכת גלי השרון.

"הפרידה הייתה מאד מרגשת והילדים והמורה ביקשו שנמשיך להיות איתם בקשר והזמינו אותנו לביקור בעירם. המון תודות לכל מי שתרם את חלקו בלב רחב, ולחברים שלקחו חלק בארגון יום נפלא זה:  לאליאב בועז, בעל המזנון בבית התרבות שתרם ארוחת בוקר טעימה לאורחים עם הגיעם למקום, לירון גולדמן, יו"ר המתנדבים בכפר סבא על ארגון והספקת ארוחת הצהריים לחנן, מנכ"ל הבריכה "גלי השרון" שאירח את הילדים בבריכה, לתמר, מנהלת בית התרבות, שבמתן הכיתה והציוד אפשרה קיומו של האירוע.
וכמובן לחברי העמותה שוקי עזרא וחיה רוזנבלט שיזמו והובילו להצלחת האירוע בשיתופם של עדה, גילת, ציונה, בת שבע, ורד , צפי ובל נישכח את יוסי רז שדאג להביא לנו ארגז מלא ענבים שליוו אותנו לאורך כל היום. הלב התרחב בלראות את האושר, ההתרגשות והעניין שגילו הילדים לאורך כל היום, קיבלנו שכר הוגן…". 

תגובות