הכירו את אחת המילואימניקיות הבודדות בצ”הל בתפקיד זה: לי טל פריד

סרן במיל לי טל פריד היא אחת המילואימיניקיות הבודדות בארץ שמשרתת עדיין במילואים. לי טל בת 33, גרה בכפר סבא. כאשר אינה במילואים, היא עובדת בחברת מיקרו טייב בית תוכנה.התגייסה בשירותה הסדיר למסלול ייעודי לקצונה ושימשה כמש”קית קישור בגדוד 8173
מאז שהשתחררה היא משרתת במילואים באותו הגדוד שבו שירתה בשירות החובה והקבע, מזה חמש עשרה שנים. פעם הייתה הבחורה היחידה בגדוד, וכיום יש עמה בחורה נוספת. לי טל כקצינת שלישות אחראית על כל החיילים בגדוד מבחינה שלישותית, אחראית להיכן כל חייל מוצב בכל רגע נתון, דואגת לכל נושא הפרט מבחינת ת"ש, דואגת לנושא תרומות האזרחים, פעילות שוטפת במוצבים ועוד.

התפקיד של ליטל בשלישות הוא לדאוג להטבות של החיילים גם ברמה המבצעית בשגרה ובחירום.

"מהסדיר אני בגדוד מכירה את הגדוד מאז גיל 18 וכבר אז עטפו אותי כמו משפחה וזה לא היה נהוג אז ששלישות חוזרות להיות שלישה במילואים. קיבלתי הצעה ובאופן טבעי הסכמתי".

איך בעבודה מקבלים את היציאה שלך למילואים?

"המשפחה ציונית וצברית מבחינת כמה שיותר לתרום. ובכל הקשור לעבודה שלי – הדגשתי את זה כשהתקבלתי לעבודה. אני בזוגיות וכשאני התגייסתי בן זוגי היה בבית". 

איך הייתה החוויה עכשיו במבצע?

"היה כיף לראות את החברה זה גדוד מצטיין שתמיד מתייצב כשקוראים לו. כולם חשים את המחוייבות". 

לא חשבת להשאר בצבא קבע?

"לא, אם אפשר להינות מכל העולמות אז לא".

עד מתי תמשיכי?

"אני מתכוונת להמשיך עד גיל 45 או עד הילד הראשון"..

ממליצה לנשים לעשות מילואים?

"מאוד ממליצה לנשים להתגייס. אותי פינקו בצורה בלתי רגילה. אמנם זה לא הכי נוח להרבה נשים בעבודה אם לגברים קשה אז לנשים כמה וכמה. אני ממליצה בחום לשבור את השגרה". 

תגובות

תגובות