משמר הכפר: סיירת תושבים חדשה בכפר סבא

“את המשימה של הקמת משמר השכונה לקחתי על עצמי כמתנדב ביחידת האופניים במשטרת כפר סבא בעבודה משותפת עם מב”ס תל חי בתאל פסטריך ומש”ק תל חי מנשה עטר”, מספר אייל הלפרין מפקד משמר שכונת הפארק
משמר שכונת הפארק: בימים אלה מחפשים מתנדבים נוספים שיצטרפו לסיורים בשכונה במטרה להגביר את תחושת המוגנות של התושבים.

עיריית כפר סבא, משטרת כפר סבא והתושבים חברו יחד להקמתו של משמר שכונת הפארק, וזאת במטרה להגביר את תחושת המוגנות והביטחון של התושבים בשכונה. משמר השכונה קרם עור וגידים לאחר מפגש תושבים משותף עם ראש העיר, מפקד תחנת משטרת כפ"ס, מפקד העיר כפ"ס במשטרה וגורמים נוספים בעירייה.

"את המשימה של הקמת משמר השכונה לקחתי על עצמי כמתנדב ביחידת האופניים במשטרת כפר סבא בעבודה משותפת עם מב"ס תל חי בתאל פסטריך ומש"ק תל חי מנשה עטר", מספר אייל הלפרין מפקד משמר שכונת הפארק. "ביצענו גיוס של תושבי השכונה, שהשתתפו בקורס מתנדבים של משטרת כפר סבא".

משמר השכונה פועל במסגרת המשמר האזרחי וכיום כולל כ-20 מתנדבים פעילים, שמבצעים 1-2 משמרות בחודש. המשמרות מבוצעות בין השעות 02:00 – 05:00 , שעות שנחשבות לשעות הבעייתיות ביותר בלילה בהיבט פשיעת הרכוש. לפני תחילת כל משמרת עוברים המתנדבים תדריך מסודר ומפורט של ראש המשמרת התורן.

הפעילות של משמר השכונה כוללת סיורים רגליים בשכונה, עיכוב לבירור פרטים של כל רכב/אזרח חשוד שנמצא בשכונה בשעות אלו ויצירת נוכחות ובולטות בשכונה. חברי המשמר הם חלק מ"עיניים משטרתיות" שמסתובבות בשכונה בשוטף ומזהות גורמים חשודים, רכבים חשודים ותופעות חשודות ומזמנים את המשטרה לטיפול. עד כה נעצרו מספר שוהים בלתי חוקיים בעקבות פעילות של משמר השכונה.

תגובות

תגובות