צעירה הותקפה במרכז העיר בכפר סבא

הצעירה, בת 18, הותקפה כשהלכה לתומה ברחוב הכרמל במרכז העיר “ברגע שהוא היה ממש לידי הוא הסתובב אליי. סימן לי להיות בשקט עם האצבע על הפה והתחיל לתפוס אותי בכתפיים ולמשוך אותי אחורה”
ביום שלישי שעבר בשעה שתיים בלילה בערך עברה הצעירה ברחוב הכרמל בכפר סבא בדרכה לביתה מחברה. הצעירה קלטה מאחוריה גבר לבוש בבגדי ספורט כהים עם תרמיל על הגב וזה היה נראה כאילו הוא הולך להליכה תמימה. "חשדתי שמשהו רע יקרה. כשקלטתי שאותו אדם מדביק אליי קצב מהר מדי נתנתי לו לעקוף אותי כדי שלא משנה מה הוא יהיה עם הגב אליי ולא ההיפך. פתאום הוא התחיל ללכת בזיגזגים כלומר לחצות ממדרגה למדרכה. באחת הפעמים שחצה היה נראה כאילו הוא הדליק אוטו אבל הוא המשיך ללכת ולא נכנס אליו. כל רגע פשוט קיוויתי שהוא יעלם לי מהעיניים יכנס הביתה או לאוטו ויסע משם. אבל לא. הוא המשיך באותו הכיוון. כשחצה שוב לכיוון שלי החלטתי שזה מספיק מוזר וכדאי שאני אעבור למדרכה ממול הפעם".

בשלב זה טרם התייחסה הצעירה ברצינות לעניין "עדיין לא לקחתי את זה מספיק ברצינות כדי לעשות משהו חכם יותר עם עצמי. מתקדמת עוד כמה צעדים והבן אדם חוצה לכיווני שוב. אני נותנת לו לחלוף על פניי רק שהוא לא מחכה לעקוף אותי וברגע שהוא היה ממש לידי הוא הסתובב אליי. סימן לי להיות בשקט עם האצבע על הפה והתחיל לתפוס אותי בכתפיים ולמשוך אותי אחורה".

"נאבקתי בו וישר התחלתי לצרוח. הגה לא יצא לו מהפה הוא לא החליף איתי מילה. רק המשיך לנסות. באיזשהו שלב הגענו לריצפה. ושאלוהים יתן לכל אחת את כמות האדרנלין שהייתה בי באותו רגע! אבל ברגע שנפלתי לריצפה הצלחתי לתפוס אותו ולהעיף אותו מעל הראש שלי הסתובבתי אליו נתנתי לו בעיטה והתחלתי לרוץ הביתה. יחפה עם תחושת גועל בגוף וגרון שנקרע מרוב צרחות. עד הרגע שבו מצאתי את עצמי בדלת של הבית מול הורים מזועזעים לא הצלחתי להפסיק לצרוח. בנות וגם בנים! שימו לב שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה. אל תלכו לבד בלילה! מסתובב אדם מסוכן ואולי אפילו יותר מאחד באיזור כפר סבא. אני מקווה שייתפס בקרוב אבל כלום לא מבטיח לנו שקט. תהיו צעד אחד קדימה".

למחרת הגישה תלונה במשטרת כפר סבא. 

תגובות

תגובות