חוזרים לבית הספר עם ריכוזית

אוטוטו חוזרים לבית הספר וזה הזמן לדאוג לילד שלכם, שיהיה לו יותר קל בלימודים
בואו נחשוב רגע על הילד, שמנסה להתרכז בשיעור, המורה מדברת והמילים חולפות לידו ולא נקלטות, הוא בוהה בחלל ואז בנוף הנשקף מבעד לחלון, מקשקש במחברת וחולם על ההפסקה.
לאט לאט הוא מתעכב בלימודים, לא כי הוא לא חכם, הוא סופר חכם, אבל הוא פשוט לא מקשיב. הוא שוכח מטלות, הוא לא מצליח לסיים את המשימות, במבנים הוא פותר חצי מבחן ובעבודה בקבוצות הוא מעדיף לשחק מאשר לשתף פעולה.

אוטוטו חוזרים לבית הספר וזה הזמן לדאוג לילד שלכם, שיתרכז יותר טוב בשיעורים, שיהיה לו יותר קל בלימודים. אנחנו חיים בעידן תחרותי בו יש בסביבות ה-35-40 ילדים בכיתה, למורה קשה להשתלט על כולם ואתם בוודאי לא רוצים שהילד שלכם ילך לאיבוד בכל הבלגן הזה.

אז מה עושים? לפניכם מספר טיפים לחזרה ללימודים עבור ילד עם הפרעות קשב וריכוז וכיצד ריכוזית, הפורמולה המבוססת על צמחים סיניים בסינרגיה המאפשרת לילדים שלכם להתרכז טוב יותר בלימודים, תוכל לסייע לו או לה, בכל גיל, בכל כיתה.
הכנה מקדימה ללימודים

חשוב שכבר עכשיו, תעברו עם הילד שלכם על כל המשימות שהוא קיבל לחופש וגם אם הוא עולה לכיתה א’ או לא קיבל משימות לחופש הגדול, שתנסו לפתוח חוברות וספרים ולהתקדם אתו בחומר. להכיר לו מספר נושאים שילמדו בתחילת השנה. אם אין לכם מושג מה יילמד, תוכלו ליצור קשר עם המורה ולברר זאת. התקדמות הדרגתית כבר בחופש הגדול, כשאתם מחלקים את הנושאים לפי ימים ויוצרים מרווחים בין משימה למשימה, תאפשר לילד שלכם לשלוט בחומר בצורה טובה יותר כך שגם אם הוא לא יתרכז 100% במהלך השיעור, הוא יבין על מה מדברים ויהיה לו קל יותר בהכנת שיעורי הבית במהלך השנה, לפחות בתחילתה. כמו כן, חזרה הדרגתית זו תסייע לילד להתרגל למסגרת הלימודים כבר בחופש ולא להיבהל מהמעבר החד בין חופש מוחלט לשגרת לימודים.

שיחה עם המורה

אם כבר הזכרנו את המורה, אז אתה או אתו כדאי לדבר לפי תחילת השנה ולהסביר את הקושי של הילד. רק נסו לעשות זאת בעדינות, מבלי חלילה ליצור סטיגמה על הילד, שהוא בעייתי וכולי. הסבירו את החולשות והחוזקות שלו, למשל, שהוא אלוף במענה לשאלות ופותר נורא מהר תרגילי חשבון אך למשל, בעברית, הוא מתקשה לחבר חיבורים או לענות תשובות ארוכות לשאלות בתנ"ך. הכרות מקדימה של המורה עם הילד תאפשר לה או לו להתכונן לקראת הבאות ולסייע לו במהלך הלימודים.

עבודה על אסטרטגיות למידה

מומלץ לתרגל עם הילד אסטרטגיות למידה, כדי לאתר את סגנון הלמידה המועדף עליו ביותר. למשל, עבודה בשיטת האסוציאציות – נזכרים בדמות אחת מתוך הסיפור ודרכה עונים על שאלות שקשורות לסיפור או עבודה על פי תבניות בחשבון וכולי. ברגע שתעניקו לו את הכלים והטקטיקות, יהיה לו קל יותר להתמודד בכוחות עצמו עם המשימות השונות בלימודים.

ריכוזית ללימודים

אתם רוצים את הכי טוב לילדים שלכם! תנו להם ריכוזית בזמן שהם רוצים להתרכז טוב יותר בלימודים. ריכוזית היא פורמולה מצמחים סיניים שהוכחה קלינית כמעלה את הביצועים של ילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז במבחני TOVA (לחצו כאן לפרטים נוספים). הצמחים הסיניים שנבחרו בקפידה ולאחר מחקר מעמיק לפורמולה, מסייעים כנראה לשפר את המצב הביוכימי במוח ולמעשה, יתכן ויוצרים איזון רכב מערכתי שמטיב גם עם יכולות הלמידה של הילדים. יש לתכשיר יתרונות רבים, הוא מתאים לשימוש עם תכשירים אחרים ותרופות, משתמשים גם מדווחים על כך שהם חשו שיפור מידי ומהיר, הוא על בסיס צמחי בלבד ללא תופעות לוודאי ידועות, מוגש כסירופים בטעמים. כל מה שצריך זה כפית מהולה בחצי כוס מיץ לא תוסס בוקר ואחה"צ…
שתהיה לילדים שלכם שנת לימודים מוצלחת!

תגובות