העובדים בעיריית כפר סבא המומים: דני הרוש פוטר

דני הרוש עובד בעיריית כפר סבא 35 שנה (בחלקיות משרה), לפני למעלה מעשור התפטר מעבודתו כדי לסייע לחברו דאז מי שנבחר אז לראש העירייה, יהודה בן חמו. ואכן, במשך שנים נתן את נשמתו ושדרג את רמת השירות בעירייה לאין ערוך. השבוע הוא פוטר
דני הרוש, אחד העובדים המוערכים בעיריית כפר סבא, ומי שידוע כנותן שירות מהמעלה הראשונה, פוטר השבוע בשימוע שערך לו מנכ"ל העירייה אשל ארמוני. 

הסיבה: הרוש טרם סיים את התואר. סיבה מגוחכת מזו לא יכולים היו למצוא כי הרי לחצי אם לא יותר מעובדי העירייה אין תואר ובכל מקרה, שנות הניסיון של הרוש בעבודה, מעניקים לו יתרון על אחרים עם תואר. 

פעילת הציבור, העיתונאית, אירית מרק, פנתה הבוקר בדחיפות לראש העירייה יהודה בן חמו בבקשה להתערב מיידית בפיטורי הבכירים בעירייה מאחר ועובדים רבים הביעו חשש כי הם הבאים בתור. 

בכירים נוספים שהתפוטרו לאחר הבחירות הם בין השאר עוזר ראש העירייה חזי ברזני שהתבקש למצוא עבודה אחרת ומאיר אלקיים, מי שהיה מנהל האגף לאיכות הסביבה. 

"דני הרוש הוא אחד מנותני השרות המוערכים ביותר שידעה רשות מקומית, לא ניתן לעבור לסדר היום על פיטוריו", כתבה אירית מרק בפנייתה לבן חמו. "לא יכול להיות שעובדים ייתנו את מיטב שנותיהם בעבודה, יתנו את המירב בעבודתם ויפוטרו כאילו סרחו בעבודתם, כאילו אין בהם צורך עוד ואז מוצאים אמתלה לפיטורים".

עיריית כפר סבא בלי דני הרוש לא תהיה אותו הדבר. לא יכול להיות שפיטורים כה שערורייתיים יעברו לסדר היום. 

עשו לייק ולחצו share בשורה מתחת כדי להפיץ בכל בית אב בכפר סבא

תגובות