אורן כהן לעילאי הנדין ממרצ:” לך למועצת העיר בטירה ותדבר שם”

את המשפט החריף הזה אמר כהן בהמשך להתבטאויות “חזון השלום האזורי” של עילאי הנדין סגן רה”ע. כהן:” לא רלוונטי לשולחן מועצת העיר”

בישיבת מועצת העיר האחרונה, דיבר סגן ראש העיר בשכר עילאי הרסגור הנשין ונשא דברים על "הקרע במדינה שיש לאחות" ו"הגזענות המכוערת בעם שהרימה את ראשה". עוד סיפר הנדין על מפגשיו עם אנשי טירה. דבריו אלו זכו להרמת גבה בקרב כל חברי מועצת העיר שלא הבינו את ההקשר לדיון העירוני.

יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שהנדין מדבר במועצת העיר על תפיסותיו המדיניות ובעבר הוא גם תקף את מפעל ההתיישבות שלטענתו גוזל כספים רבים מהמדינה.

המשנה לראש העיר אורן כהן תקף את הנדין בצורה חריפה – "מה זה קשור לשולחן הזה ?"
עוד הטיח כהן בהנדין – "תלך לדבר במועצת העיר של טירה".

אורן כהן:"במקום לספר לנו על פעילותו, באם ישנה כזאת, במסגרת תפקידו באגף איכות הסביבה, מדבר סגן ראש העיר על תפיסת השלום העולמי שלו ושל מרצ שאיננה רלוונטית לשולחן מועצת העיר בשום דבר ועניין. כולנו הגענו למועצת העיר כדי לקדם נושאים עירוניים ולא שלום עולמי. לכך יש פורומים אחרים לכל המעוניין".

יש לציין כי דבריו של הנדין עוררו גם חברי מועצת עיר נוספים ובהם ראש העירייה יהודה בן חמו שהעיר לו אף הוא.

לצפיה בסרטון לחץ כאן

עילאי הנדין בתגובה:"צר לי על כך שבדיון שעסק בנושא המאבק בגזענות בחר אורן כהן להצטרף לימין הקיצוני ולצאת נגד מפגשים בין יהודים וערבים שיזמתי למען הורדת מפלס השנאה ומעשי האלימות בין יהודים וערבים במדינה. עצוב מאוד שאורן כהן אינו מעוניין במפגשים מסוג זה. אני אמשיך לקדם את כפר סבא כעיר ירוקה מובילה בישראל ובמקביל אמשיך לפעול נגד אנשים כמו אורן כהן וחבריו הפייגליניסטים. כהן מוזמן לשאול את תושבי השכונות, שרשמית לפי תפקידו הוא אמור לטפל בהן, מי מסייר מדי יום בשכונות ודואג לקידומן. בזמן שהוא מנסה להשתיק אותי אני מקדם את כפר סבא לרווחת כל תושביה".

תגובות