רחוב ויצמן בכפר סבא: חנויות רבות נסגרות

רחוב וייצמן בכפר סבא – רחובה הראשי של העיר, במהלך השנים ניתנו אינספור הבטחות לשדרוג, בפועל הרחוב נותר כשהיה בעשורים האחרונים 
בשבועות האחרונים במספר רב של חנויות ברח’ ויצמן בצדו הדרומי של הרחוב בין רחוב ירושלים לסוקולוב ישנם שלטים של חיסול סופי וסגירה.

בין החנויות שעומדות להסגר גם חנויות וותיקות והיסטוריות שהולכות ונעלמות להן, כמו חנות הצילום של דני חן הממוקמת ברחוב רוטשילד שנסגרה לפני מס’ חודשים.

חנות היסטורית נוספת היא חנות הצילום של משקה שנסגרת היום יום רביעי ה-10/9 החנות נמצאת בפסאז’ ברחוב ויצמן מול מרכז אהרוני לא הרחק מפרחי חודי ומהסופר פארם.

מישקה סגר את החנות ועבר לחנות הצילום של בנו רונן ברח’ רוטשילד 29. 

למי שזוכר, משקה פתח את החנות ב-72 בסיום שרותו הצבאי "אהבתי צילום עוד בצבא ועבדתי באופטיקה ואז התחלתי לתקן מצלמות. לאט לאט התחלתי למכור ציוד צילום ולעבוד עם פיתוחים. החלטתי בגיל פנסיה להתאחד עם הבן".

חנותו של משקה פעלה 42 שנה.

החנות הכי וותיקה היא פוטו אליהו ופוטו קפלן שהיה איש מיוחד, איש טוב שדאג להנציח בכפר סבא בזמן אמת. לכל אירוע היה הולך ומצלם חינם אין כסף. 

משקה ציין כי ההרגשה לקראת הסגירה מאוד לא נעימה"אני  מסיים פרק בחיים. פתאום אתה מרגיש שמשהו נגמר, קשה לי להמשיך להחזיק את החנות ולשבת כמעט ולא לעשות שום דבר". 

מישקה הוסיף כי אינו ממליץ למי שאוהב את התחום לפתוח בימים אלו חנות צילום, "חנויות צילום נסגרות אחת אחרי השנייה". 
ואם אתם מחפשים את משקה אזי תמצאו אותו בחנות הצילום של בנו רונן ברח’ רוטשילד 29 פינת בן גוריון "מקום שקט יותר". 

תגובות