משחק חדש! קסם של פתרון

קסם של מתנה– על המתנה הזו יודו לכם גם ההורים וגם הילדים

לא יודעים מה לקנות לילדים לחג? מתארחים ולא בטוחים מה יתאים? גם לכם נמאס מעוד משחק מחשב או בגד? זה הפתרון עבורכם – משחק חווייתי שהוא גם שיעור לחיים.

אתם וודאי מכירים את התחושה – אתם נמצאים בחנות המשחקים, מנסים לבחור משחק ראוי לילדכם או לילד אחר ומתלבטים. אתם רוצים משחק מלמד/מחנך והם יעדיפו משחק שכולו כייף. את המתח העצום הזה בין מה שהילד יאהב לבין הוריו – בא המשחק ‘קסם של פתרון’ לפתור.

גם כייף וגם ערך מוסף באותה הקופסא. ‘קסם של פתרון’ הוא משחק חווייתי שבאמצעותו לומדים למצוא פתרונות לסוגיות ברמות שונות. הילדים נהנים וההורים מרוצים.

המשחק "קסם של פתרון" פותח ע"י צוות קלינאי התקשורת של שטיינר המנוסים בתחום התפתחות השפה, ההבעה והחשיבה. המשחק מאפשר לתרגל עם הילדים פתרון בעיות בדרגות קושי ומורכבות שונות, הנמקה, הסקת מסקנות, גמישות מחשבתית. המשחק אף מאפשר לשפר את יכולת ההבעה, מיקוד החשיבה ועוד.

קלינאית התקשורת טופז אגוז, מנהלת חטיבת השפה ב’שטיינר מכשירי שמיעה’ וממפתחות המשחק: "’קסם של פתרון’ הינו משחק חווייתי ולא תחרותי, אשר במהלכו עוזרים לקוסם מתלמד צעיר לגבור על מכשולים שונים ולפתור בעיות באמצעות חשיבה יצירתית כדי שיוכל להגיע לטירה הקסומה ולהפוך לקוסם מוסמך".

למי מתאים? גילאי 4 – 10.
ניתן להשיג – שטיינר מכשירי שמיעה : טלפון: 08-8580792
מחיר: 270 ₪ + 50% הנחה על רכישת משחק שני מבית היוצר של שטיינר. משלוחים חינם.
לינק לרשימת המשחקים: bit.ly/steinergames

תגובות