אירוע עסקי עם אוירה ותוכן

לכל אירוע עסקי יש מטרות שונות וישנו הבדל מהותי בין אירוע המיועד לעובדים של החברה לבין אירוע המיועד להשקה או אירוע מכירות
אירוע עסקי עם אוירה ותוכן

אירוע עסקי הוא אחד מהאירועים החשובים ביותר לכל חברה. האירוע יכול להיות אירוע לעובדי החברה ואז המטרה שלו היא להעלות את הגיבוש בין העובדים ולהביע את ההערכה של החברה כלפי העובדים שלה והאירוע יכול להיות אירוע עבור לקוחות החברה כמו למשל אירוע השקה. על מנת לתכנן אירוע עסקי כמו שצריך ולענות על המטרות השונות יש קודם כל להבין לצורך מה מקימים את האירוע (כלומר המטרות), למצוא את המקום המושלם לכך, להזמין את האורחים ולדאוג גם לחוויה באירוע עצמו.

מטרות האירוע

לכל אירוע עסקי יש מטרות שונות וישנו הבדל מהותי בין אירוע המיועד לעובדים של החברה לבין אירוע המיועד להשקה או אירוע מכירות. הגדרת המטרה של האירוע תוביל לתכנון נכון שלו ולהצלחה מרובה. כמובן, תמיד ניתן להיעזר במקום אשר כבר מנוסה בהפקת אירועי חברה ולקבל את דעתו ועזרתו לארגון האירוע. אם אתם מתכננים לעשות אירוע השקה או מכירה של מוצר, כדאי שתחשבו מהו המקום המושלם שיהיה למוזמנים שלכם נוח להגיע אליו וכמובן כיצד תוכלו לדאוג שהאורחים ירגישו נינוחים להתרשם מהמוצר עצמו. טיפים נוספים תוכלו למצוא כאן. זכרו, השקת מוצר כשלעצמה זו חוויה קצרה מאד ועליכם לדאוג גם להנאה לאורך כל האירוע.

מצאו את המקום המושלם

ישנם מספר קריטריונים שיהפכו את המקום למושלם עבור האירוע העסקי שלכם:
גודל המקום צריך להתאים למספר המוזמנים.
ניסיון המקום צריך להיות כזה שיתרום להצלחת האירוע.
במידה ואתם זקוקים לבמה או רחבה לאירוע מרכזי, ציינו זאת ובדקו כי המקום יכול לספק זאת עבורכם.
על המקום להיות נגיש עבור כל האורחים שלכם וגם אם הוא במקום נפלא בטבע בדקו שגם אורחים על כיסאות גלגלים יוכלו להגיע.

הזמנת האורחים

אין זה משנה אם האירוע שלכם הוא אירוע עסקי לעובדים או ללקוחות, אתם תצטרכו בכל מקרה להזמין את האורחים שלכם וההזמנה לאירוע חשובה מאד. ההזמנה מסמלת מי אתם ולאיזה סוג אירוע אתם מזמינים את האורחים. המפגש של האורחים עם ההזמנה היא הכניסה הראשונית שלהם לאירוע שלכם ולכן כדאי מאד להשקיע הן בגרפיקה של ההזמנה והן במלל שיהיה כתוב בה. אירועי חברה הם אירועים מוקפדים מאד ולכן ההזמנות צריכות להיות בהתאם לכך.

חווית האירוע

יום האירוע הגיע והמוזמנים מתחילים לעשות את דרכם למקום. האורחים ירצו ליהנות זה בחברת זה, אך ליהנות גם ממה שהכנתם להם. חשבו מה תרצו שיהיה מרכז האירוע וגם אם מדובר על השקה או על אירוע לעובדים, הקפידו להשאיר אותם מרוצים ועסוקים. מומלץ מאד להוציא כל אורח עם זיכרון נפלא מהאירוע שלכם ולשם כך תוכלו להביא צלמים שיעניקו למוזמנים תמונות עוד לפני שהם יוצאים מהאירוע. החוויה של האירוע תוכל להישאר בזיכרון שנים רבות אם תקפידו לתכנן אותו מההתחלה ועד הסוף כהלכה.

תגובות