איש השנה בהוד השרון: חבר מועצת העיר נדב דואני

חבר מועצת העיר בהוד השרון נדב דואני הוא איש השנה בהוד השרון: יוזם, מקדם בודק ולא חושש לבקר בחריפות את הנעשה, מה שאי אפשר לומר על שאר חברי המועצה שנאלמו ונעלמו מאז הבחירות
שנה לבחירות: שנה עברה מאז הבחירות האחרונות. בעוד חברי הקואליציה מגבים את ראש העירייה חי אדיב והודפים כל טענה הנשמעת בקרב הציבור נגד התנהלותו, נותרו חברי אופוזיציה מעטים שקולם נשמע.

חבר מועצת העיר נדב דואני חבר סיעתה של חברת המועצה אביבה גוטרמן הממשיכה לסייע לציבור בשקט, הוא איש השנה של הוד השרון ללא עוררין. 

הוא פעיל ודומיננטי בקרב הציבור, אפשר להאמין לו כשהוא אומר שלא יחבור לחי אדיב ויהי מה ואפשר בהחלט לסמן אותו כרוביק דנילוביץ הבא של הוד השרון אם ימשיך כך גם בשאר הקדנציה. 

דואני זוכה להערכה רבה והפופולריות שלו עולה בקרב התושבים. 

דואני עבד קשה בשנה האחרונה ומעבר למה שאתם רואים בעיתונות הוא לקח צעד קדימה את המאבק באנטנות ופעילות להסדרת הצבתן, המאבק נגד העלאת הארנונה, הפגיש את חברי ועד המאבק עם חברי כנסת , הגיש דרישה לקיים סקרי גז באזור תעש, הוביל לכינוס ישיבה שלא מן המניין, איחד את האופוזיציה והחרימו יחד ישיבת מועצה בגלל השתקת מקרופונים, החתים חברי אופוזיציה על מכתב למנהלת המחוז נגד חי אדיב , מפעיל את ועדת האלכוהול והסמים, מתריע נגד בזבוזי כספים ומינויים מיותרים.

דואני, הפגין עם הורי בית ספר רבין נגד ביטול ההסעות לתלמידי בית הספר, מסרב באופן קבוע להיפגש עם חי אדיב ולהיות חלק מהקואליציה שלו ״מה שיש לו להגיד לי, שיגיד בישיבת המועצה מול הציבור״, הגיש  דרישה לשפץ את שכונת שרת, דורש לקדם תוכניות תמ״א 38 ופינוי בינוי טוען ״זה צדק חברתי אמיתי״, דורש להכניס שינויים טכנולוגים למערכת החינוך ולהכניס טאבלטים ילדי היסודי מגיל 8 והחטיבה, נאבק למען פיתוח בית הספר הממלכתי דתי שילה עד כיתה יב׳ למען הזרם הדתי לאומי. 

גוטרמן, ראש סיעתו גם היא מוערכת מאוד בהוד השרון ופעילה בעיקר בנושאי חינוך תוך שהיא מסייעת להורים הנתקלים בבעיות שונות. 

על פניו נראה כי הציבור מעורב יותר בהוד השרון גם בזכות פעילות פורום אביב בפייסבוק המעלה למודעות את בעיות העיר. 

תגובות