זוועה בשכונה הירוקה: רוכב אופניים דרס ילדה קטנה והמשיך בדרכו

האם מספרת:”בזמן שאני ושני ילדי הקטנים בילינו בגינה המרכזית במתחם 60 הגיע רוכב אופניים עם בנו ודרס את בתי הקטנה בת השנתיים כאשר היא שכבה מעוכה תחת גלגלי אופניו”
 

אם לא די בכך שברח מיד לאחר מכן מבלי לסייע ובמעט לילדה ומבלי לרדת מאופניו כלל, מסתבר שעשה זאת למול עיני בנו הצעיר שהיה איתו. "חינכת אותו להתנהגות מבזה זו", אומרת האם "ברור שהמעשה לא נעשה בכוונה אך לחוסר תרבות בסיסית, חוסר אנושיות אין מחילה". 

בעקבות מקרה הדריסה החמור שלח נציג מהשכונה מכתב דחוף לסמנכ"ל העירייה בו כתב "בגינה המרכזית בשכונת 60, אין הפרדה בין רוכבי האופניים לילדים המשחקים בגינה. הגינה בנויה בצורת כיכר, אשר יש לה 4 כניסות (מאיר אריאל-ג׳ו עמר, והגשר לרחוב גרציאני). מאחר והגינה מוקפת בשבילים גבוהים, נוהגים ילדים לרכב אליה באופניים וכלים אחרים במהירות רבה. הילדים אינם מבינים את הסכנה והם נכנסים לגינה במהירות. בגינה מסתובבים חופשי ילדים קטנים ופעוטות ותנועותם לפעמים לא צפויה. לרוכבי האופניים הצעירים את החושים המספיקים כדי להבחין בסכנה בזמן וכמעט מידי שבוע הדבר נגמר בפציעה.
אנו מבקשים להתקין מעקה בטיחות שיחייב את הרוכבים להאט או אף לעצור בטרם הכניסה לגינה ולא יאפשר לחצות אותה במהירות ללא שליטה.
בדרך זו נוכל להבטיח את שלומם של ילדי השכונה ולמנוע את הפציעה הבאה". 

להורים הובטח כי יותקן מעקה בטיחות. 

תגובות