האם הנהגים בכפר סבא שומרים על לחץ אויר תקין בצמיגים?

ב- 13 מכוניות מתוך 34 שנבדקו בכפר סבא נמצא לחץ אוויר לא תקין בצמיגים

במהלך חופשת סוכות הגיעו מתנדבי מועדון עמותת אור ירוק בכפר סבא אל מספר מוקדים ביישובים בכדי לוודא כי כל המטיילים יזכו להגיע ליהנות מהחופשה ולחזור ממנה בשלום. המתנדבים הקימו דוכן מיוחד בו חילקו חומרי הסברה הכוללים טיפים לנהיגה בטוחה בחופשה ובנוסף בדקו את לחץ האוויר בצמיגים של הרכבים הרבים, בכדי לוודא כי הם נוסעים באופן בטוח.

בסיכום בדיקת הצמיגים בכפר סבא התברר כי מתוך 34 מכוניות שנבדקו ב- 13 מהן נמצא כי לחץ האוויר בצמיגים אינו תקין וב-21 מכוניות לחץ האוויר היה תקין.

פעילות המתנדבים בכפר סבא היא אחת מתוך עשרות מוקדים אליהם הגיעו מתנדבים בכדי לוודא כי המטיילים הרבים יגיעו אל יעדם בבטחה. פעילות המתנדבים נעשתה בשיתוף עם חברת "דלק ישראל", שבתחנות הדלק שלה התמקמו רבים מן המתנדבים. נוסף על חומרי ההסברה, וכחלק מהפעילות בתחנות הדלק תחולק מתנה חדשנית וייחודית אשר יוצרה על ידי חברת "תדביק": מעטפה ריחנית הנקראת ClipAir. מעטפה ייחודית זו, נתפסת על מגן השמש של הנהג ומלבד היותה מפיצה ריח נעים היא כוללת מסרים חשובים של זהירות ובטיחות בדרכים ואף משלבת קופון הנחה למשקה מרענן שניתן למימוש בחנויות הנוחות מנטה.

המתנדבים הדגישו בפני העוברים והשבים את חשיבות הזהירות בדרכים, במיוחד בעת חופשה. חומרי ההסברה אותם חילקו עסקו בנושאים שונים הקשורים לחופשה בטוחה, בדגש על חשיבות לחץ אוויר תקין בצמיגים שיכול להציל חיים. לחץ אויר שגוי גורם גם לשחיקת הצמיג לצריכת דלק גדולה יותר, ומעמיד את נוסעיו בסכנה אמיתית. המתנדבים הסבירו כי יש לערוך בדיקת לחץ אוויר בצמיגים אחת לחודש, משום שלחץ האויר בצמיג יורד תמידית.

עמותת אור ירוק: "לצמיגי הרכב חשיבות עליונה משום שהם הגורם המקשר בין הרכב לכביש. לכן, על הנהגים ובמיוחד אלו הנוסעים לטיולים ולנסיעות ארוכות, לוודא כי לחץ האוויר בצמיגים תקין בכדי לשמור על חיי הנוסעים ברכב".

דוד לרון, מנכ"ל דלק קמעונאות: "דלק ישראל מייחסת חשיבות רבה לשמירה על הבטיחות בדרכים ולחיזוק קשריה עם קהילת הנהגים. שיתוף הפעולה עם אור ירוק הוא צעד נוסף שנוקטת החברה במטרה לעודד נהגים להתרענן במהלך הדרך ולשמור על ערנות וזהירות בזמן הנהיגה. אחריות חברתית בכלל וקהילתית בפרט, כמו גם העמקת הקשר עם הנהג הישראלי, הם ערכים המנחים את החברה לאורך כל פעילותה וימשיכו להאיר את דרכה".

עמית דרורי, מנהל יחידה עסקית בחברת "תדביק": "אנו רואים בקמפיין זה חשיבות עליונה, קמפיין הסברה המציל חיים וזאת במיוחד שבזמני חג עם ישראל מרבה לצאת לטיולים ברחבי ישראל . אנו גאים להיות חלק מקמפיין הסברה זה ושמחים להציג לראשונה לקהל הישראלי את הייצור החדשני של החברה ה- ClipAir".

תגובות